The news is by your side.

Advertisement

آٹا چینی اسکینڈل: نیب کا اربوں روپے کی ڈکیتی پر خاموش تماشائی نہ بننے کا اعلان

اسلام آباد: قومی احتساب بیورو (نیب) نے کہا ہے کہ آٹا چینی اسکینڈل میں اربوں روپے کی ڈکیتی پر خاموش تماشائی نہیں بنیں گے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق آٹا چینی اسکینڈل پر نیب نے کارروائی کا فیصلہ کر لیا ہے، نیب ذرایع کا کہنا تھا کہ آٹا چینی بحران پرائم میگا اسکینڈل ہے، اربوں روپے کی اس ڈکیتی پر نیب خاموش تماشائی کا کردار ادا نہیں کر سکتا۔

نیب ذرایع کے مطابق آٹا چینی اسکینڈل پر قانونی پہلوؤں کا گہرائی سے جائزہ لیا جا رہا ہے، نیب نے آٹا، چینی اسکینڈل پر آزادانہ اور قانون کے مطابق کارروائی کا فیصلہ کیا ہے۔

آٹاچینی بحران: 25اپریل کو کمیشن رپورٹ سامنےآنے پر مزید ایکشن ہوگا، وزیراعظم

خیال رہے کہ ملک میں پیدا ہونے والے حالیہ آٹے اور چینی بحران میں کون کون ملوث تھا؟ اس سلسلے میں وزیر اعظم عمران خان کے حکم پر انکوائری رپورٹ جاری کی جا چکی ہے، رپورٹ ایف آئی اے کے سربراہ واجد ضیا نے تیار کی، اس رپورٹ میں جہانگیر ترین، مونس الہی اور خسرو بختیار کے رشتے دار کے نام سمیت کئی نامور سیاسی خاندانوں کے نام شامل ہیں، رپورٹ پبلک کرنے سے قبل وزیر اعظم عمران خان نے اس کا خود جائزہ لیا تھا۔

وزیر اعظم عمران خان نے کہا تھا کہ 25 اپریل کو کمیشن کی رپورٹ سامنے آنے پر مزید ایکشن ہوگا، کمیشن کی رپورٹ کے بعد جو بھی ملوث ہوا قانون کے تحت اس کے خلاف کارروائی ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں