The news is by your side.

Advertisement

نیب کا شہباز شریف کو عدالت جانے سے قبل گرفتار کرنے کا فیصلہ

لاہور: قومی احتساب بیورو (نیب) نے اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کو عدالت جانے سے قبل گرفتار کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق نیب کی ٹیمیں شہباز شریف کی گرفتاری کے لیے متحرک ہو چکی ہیں، اپوزیشن لیڈر کو آج عدالت جانے سے قبل گرفتار کیا جائے گا۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ نیب نے شہباز شریف کی گرفتاری کے لیے مختلف مقامات پر چھاپے مارے ہیں، گزشتہ روز بھی نیب نے ان کی گرفتاری کے لیے چھاپے مارے تھے۔

ذرایع کے مطابق شہباز شریف کی گرفتاری کے لیے لاہور ہائی کورٹ کے باہر پولیس اور اینٹی رائٹ فورس تعینات کر دی گئی ہے، اس دوران نیب ٹیمیں لاہور ہائی کورٹ کے اندر اور اطراف میں موجود رہیں گی۔

شہباز شریف کی گرفتاری کے لیے نیب اور پولیس کا ’جلو‘ کے علاقے میں چھاپہ

واضح رہے کہ منی لانڈرنگ اور اثاثہ جات کیس میں میاں شہباز شریف کی عبوری ضمانت کی درخواست پر آج سماعت ہوگی، جسٹس طارق عباسی کی سربراہی میں 2 رکنی بینچ اس درخواست کی سماعت کرے گا، درخواست پر ہائی کورٹ کے اعتراض کی وجہ سے گزشتہ روز کیس کی سماعت نہیں ہو سکی تھی۔

شہباز شریف ضمانت پر ہائی کورٹ میں پیش ہوں گے، انھوں نے ممکنہ گرفتاری سے بچنے کے لیے ہائی کورٹ سے رجوع کیا تھا۔

گزشتہ روز شہباز شریف کی گرفتاری کے لیے نیب اور پولیس نے جلو کے علاقے میں چھاپا مارا تھا لیکن ان کی گرفتاری عمل میں نہیں آ سکی تھی، نیب نے ن لیگ کے ایم پی اے سہیل شوکت بٹ کے گھر پر بھی چھاپا مارا تھا۔ نیب کو جلو کے علاقے میں شہباز شریف کی موجودگی کی اطلاع ملی تھی، جس پر سرچ آپریشن کیا گیا، اس سے قبل نیب ٹیم نے لاہور میں شہباز شریف کی رہائش گاہ پر بھی چھاپا مارا تھا تاہم وہ گھر پر موجود نہیں تھے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں