site
stats
پاکستان

اگلے2دنوں میں شریف خاندان کیخلاف ریفرنس فائل کئے جانے کا امکان

اسلام آباد : شریف خاندان کی مشکلات میں مزید اضافہ ہوتا دکھائی دے رہا ہے، بدھ کو نیب ہیڈکوارٹر میں ہونے والے ایگزیکٹیواجلاس میں ریفرنس فائل ہونے کی منظوری دیئے جانے کا امکان ہے۔

زرائع کے مطابق اگلے دو دنوں میں نیب کیجانب شریف خاندان کے خلاف ریفرنس فائل کیا جا سکتا ہے، بدھ کو نیب ہیڈ کواٹرز میں ایک اہم اجلاس معنقد ہوگا، جس میں شریف خاندان کے خلاف ریفرنس کی منظوری کا امکان ہے۔

تاہم اجلاس کے دوران اگر کوئی کمزور قانونی نکتہ سامنے آ گیا تو ریفرنس فائل کرنے کا معاملہ کچھ دنوں کے لیے ٹل بھی سکتا ہے۔

چیئرمین نیب کی منظوری کے بعد شریف فیملی کے خلاف ریفرنس احتساب عدالت میں دائر کیا جائے گا، احتساب عدالت ریفرنس دائر ہونے کے بعدفریقین کو نوٹسزجاری کرے گی اور کیس کی باقاعدہ سماعت شروع جائے گی۔

قانونی طور پر ریفرنس فائل ہونے کے بعد ملزم کو کم از کم ایک بار احتساب عدالت کے جج کے روبرو پیش ہونا لازم ہے، جس کے بعد وہ ذاتی طور پر پیش ہونے سے استثنیٰ کی درخواست کرسکتا ہے۔

دوسری جانب پانامہ کیس سنے والا سپریم کورٹ کا پانچ رکنی بنچ تعطیلات کے بعد بارہ ستمبر سے دوبارہ یکجا ہوگا، امکان ہے کہ نواز شریف کی جانب سے نااہلیت پر نظر ثانی کی پٹیشن کی سماعت بھی جلد شروع گی۔


مزید پڑھیں : نیب لاہور کی شریف فیملی کا نام ای سی ایل میں ڈالنے اور اثاثے منجمد کرنے کی سفارش


یاد رہے کہ چند روز قبل نیب لاہور نے شریف خاندان کے خلاف ریفرنس نیب ہیڈ کوارٹرز بھجوایا تھا، ریفرنس میں نواز شریف اوران کے بچوں کے اثاثے ضبط کرنے اور ان کے نام ای سی ایل میں ڈالنے کی سفارش بھی کی گئی۔

ریفرنس میں سفارش کی گئی کہ مریم ،حسن اورحسین کے اثاثے منجمد کئے جائیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top