The news is by your side.

Advertisement

اسحاق ڈار کا نام ای سی ایل میں ڈالا جائے

اسلام آباد: چیئرمین نیب نے وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کا نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں ڈالنے کی منظور ی دے دی ہے‘ جس کے بعد وزارتِ داخلہ کو خط لکھ دیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق چیئر مین نیب کی منظوری کے بعد مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق وزیراعظم کے سمدھی اسحاق ڈار کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کے لیے درخواست کردی گئی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ نیب کی جانب سے وزارتِ داخلہ کو خط لکھا گیا ہے جس میں کہا گیا کہ ہے کہ عدالت کی جانب سے اسحاق ڈار کے ناقابلِ ضمانت وارنٹ جاری ہیں ‘ لہذا ان کا نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں ڈالا جائے۔

 اسحاق ڈار کے خلاف بحثیت ملزم تحقیقات کا آغاز*

یاد رہے کہ وفاقی وزیرخزانہ اسحاق ڈار ان دنوں علاج کے لئے ملک سے باہرہیں اور نیب حکام کا کہنا ہے کہ وہ جیسے ہی وطن واپس آئیں گے ‘ انہیں گرفتارکیاجائےگا۔

یاد رہے کہ قومی احتساب بیورو (نیب) نے وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کے خلاف بحیثیت ملزم حدیبیہ پیپر ملز کی تحقیقات دوبارہ شروع کرنے کا اعلان کیا تھا۔ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ حدیبیہ پیپرملز کی تحقیقات کا فیصلہ سپریم کورٹ کے فیصلے کی روشنی میں کیا گیا اور اب وفاقی وزیرخزانہ سے بحثیت ملزم تحقیقات شروع کی جارہی ہیں۔

اسحاق ڈار اس سے قبل حدیبیہ پیپر کیس میں وعدہ معاف گواہ تھے، عدالت کی جانب سے ریفرنس منسوخ ہونے کے بعد وفاقی وزیر خزانہ گواہ سے ملزم بن گئے ہیں۔

اسحاق ڈار کو وطن واپسی پر گرفتار کرلیا جائے گا ؟*

اے آر وائی نیوز لاہور کے بیورو چیف عارف حمید بھٹی نےگزشتہ ماہ انکشاف کیا کہ وفاقی وزیر اسحاق ڈار کو لندن سے واپسی پر اسلام آباد ایئر پورٹ پر گرفتار کیا جاسکتا ہے جیسا کہ اس سے قبل (کیپٹن) صفدر کو بھی گرفتار کیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں