The news is by your side.

Advertisement

حمزہ شہباز کی بیوی ہونے کی دعویدار عائشہ احد کی 3مئی کونیب میں طلبی، نوٹس موصول

لاہور : حمزہ شہباز کی منکوحہ ہونے کی دعویدار عائشہ احد کو نیب طلبی کا نوٹس موصول ہوگیا، عائشہ احد کو 3مئی کو حمزہ شہباز کے خلاف اثاثہ جات کیس میں معاونت کے لئے طلب کیاگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق عائشہ احد کو نیب کی طلبی کا نوٹس موصول ہوگیا ، گلبرگ میں عائشہ احدکی رہائشگاہ پر ان کے ملازمین نے نوٹس وصول کیا۔

ذرائع کا کہنا ہے عائشہ احد کو پہلے 30 اپریل کو دوپہر 12 بجے پیش ہونے کا کہاگیا تھا تاہم 30اپریل کوحمزہ شہبازکی پیشی کےباعث عائشہ احد کو 3 مئی کو12 بجے طلب کیا گیا ہے۔

عائشہ احد کو حمزہ شہبازکےخلاف اثاثہ جات کیس میں معاونت کےلئے طلب کیاگیاہے، عائشہ احد حمزہ شہباز کی بیوی ہونے کی دعویدار رہی ہیں۔

مزید پڑھیں : اثاثوں میں اضافہ، نیب نے حمزہ شہباز سے جواب مانگ لیا

یاد رہے نیب نےحمزہ شہبازکوتیس اپریل کوطلب کرتے ہوئے سوالنامہ بھجوادیا تھا، نیب نے آئندہ پیشی کے لیے سوالنامےمیں حمزہ شہباز سے دو ہزار پانچ سے اب تک تمام کمپنیوں میں سرمایہ کاری کا ریکارڈ طلب کیا جبکہ کمپنیوں پرقرض،سلمان اورنصرت شہبازکیساتھ شراکت داری کی تفصیلات بھی پوچھی ہیں۔

خیال رہےمنی لانڈرنگ اور آمدن سےزائد اثاثوں پر شریف فیملی کےخلاف تحقیقات مختلف زاویوں سےجاری ہیں ، شریف خاندان پر الزام ہے کہ 1999 میں اُن کے اثاثہ جات کی مالیت پانچ کروڑ چھتیس لاکھ تھی جبکہ 2019 تک اُن میں سوا تین ارب روپے کا اضافہ ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں