The news is by your side.

Advertisement

ویسٹ منیجمنٹ کمپنی کیس ، نیب ٹیم پوچھ گچھ کیلئے شہبازشریف کے گھر جائے گی

لاہور: نیب کی ٹیم لاہور ویسٹ منیجمنٹ کمپنی اور آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس کے حوالے سے تحقیقات کے لیے آج اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کے گھر جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق قومی احتساب بیورو (نیب ) کی 3 رکنی ٹیم آج اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کے گھر ماڈل ٹاؤن تفتیش کے لئے جائے گی، غیر قانونی اثاثوں، ایل ڈبلیو ایم سی کرپشن پر نیب کا سوالنامہ تیار ہے۔

نیب ذرائع کا کہنا ہے کہ ایل ڈبلیو ایم سی کرپشن پر7 سوالات اور غیر قانونی اثاثوں پرمختلف سوالات پوچھے جائیں گے، 2009- 10 میں نصرت شہباز کے اکاؤنٹ میں بیرون ملک سے رقم آئی، نیب کا سوال ہے کہ 11 کروڑ22 لاکھ 91 ہزار روپے کی رقوم کیسے منتقل ہوئی، بیرون ملک جائیداد کا مکمل ریکارڈ اور تفصیل بتائی جائے۔

نیب کا کہنا ہے کہ بیگمات کو کتنے گھر، پلاٹس تحائف میں دیئے،مکمل تفصیل دی جائے جبکہ چوہدری شوگر ملز میں غیرملکی شخصیت کی انویسمنٹ  پر بھی پوچھا جائے گا۔

نیب کے سوالنامے کے مطابق محکمہ خزانہ، قانون کی رائے کے برعکس ویسٹ مینجمنٹ کمپنی سمری کیوں منظورکی، فعال پراجیکٹ یونٹ کے باوجود کمپنی کی ضرورت کیوں پیش آئی، صفائی کمپنی سے پہلے منافع، اس کے کم خرچ کی تحقیق کرائی گئی تھی یا نہیں اور غیر ملکی کمپنیز کو 320ملین ڈالر کا ٹھیکہ آؤٹ سورس کرنے کا اختیار کس نے دیا؟

دوسری جانب ترجمان شریف فیملی عطاء اللہ تارڑ کے مطابق شہباز شریف کو آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس اور لاہور ویسٹ منیجمنٹ کمپنی کے حوالے سے نوٹس موصول ہو گیا ہے۔

خیال رہے نیب ویسٹ شہباز شریف کیخلاف مینجمنٹ کمپنی اور آمدن سے زائد اثاثہ جات کیس ، منی لانڈرنگ کیس ، ایل ڈبلیو ایم سی کرپشن کیس اور چوہدری شوگر ملز کی تحقیقات کر رہا ہے جبکہ ویسٹ مینجمنٹ کیس میں شہباز شریف کو تین مرتبہ طلب کیاگیا مگر وہ پیش نہیں ہوئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں