The news is by your side.

Advertisement

کیپٹن (ر) صفدر کی گرفتاری، نیب کا رکاوٹ ڈالنے والوں کی عدم گرفتاری پر اظہار برہمی

اسلام آباد: کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کی گرفتاری کے دوران رکاوٹ ڈالنے والوں کی عدم گرفتار پر نیب نے شدید برہمی کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گذشتہ روز ایوان فیلڈ ریفرنس میں سزا پانے والے سابق وزیر اعظم نواز شریف کے داماد کیپٹن (ر) صفدر کو گرفتار کر کے اڈیالہ جیل منتقل کیا گیا تھا تاہم ان کی گرفتاری میں نیب کو رکاوٹوں کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

نیب کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے کے مطابق چیئرمین نیب نے رکاوٹ ڈالنے والوں کی عدم گرفتاری پر اظہار برہمی کرتے ہوئے ڈی جی نیب راولپنڈی کو فوری انکوائری کا حکم دیا ہے۔


نیب نے مجرم کیپٹن (ر) صفدر کو پناہ دینے والوں کا پتا لگالیا


اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ راولپنڈی پولیس کا رویہ انتہائی غیر سنجیدہ ہے، نیب راولپنڈی مقدمے کے بعد کی صورت حال مانیٹر کررہی ہے۔

اعلامیے کے مطابق تمام صورت حال سے چیئرمین نیب کو آگاہ رکھا جارہا ہے، جبکہ گرفتاریاں نہ ہوئیں تو احتساب عدالت کے نوٹس میں لایا جائے گا۔


کیپٹن ریٹائرڈ صفدر کے لیے جیل میں بھی شاہانہ لوازمات


چیئرمین نیب کی جانب سے مجرم کیپٹن صفدر کو تحفظ دینے والوں کے خلاف نوٹس کے بعد نیب نے مجرم کیپٹن (ر)صفدر کو پناہ دینے والوں کا پتہ بھی لگالیا ہے۔

نیب ذرائع کا کہنا تھا کہ شکیل اعوان، چوہدری تنویر، ملک ابرار و دیگر نے کیپٹن(ر)صفدر کو پناہ دی جبکہ لیگی رہنماؤں نے مجرم کی گرفتاری میں بھی رکاوٹ ڈالی، گرفتاری میں رکاوٹ ڈالنے والے تمام افراد کے خلاف کارروائی ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں