The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف پریشر گیم کے تحت نیب پر دباؤ بڑھا رہے ہیں: نبیل گبول

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما نبیل گبول نے کہا ہے کہ نواز شریف پریشر گیم کے تحت نیب پر دباؤ بڑھا رہے ہیں، ان کے لیے بہتر ہے کہ اب وہ سیاست شہباز شریف کو کرنے دیں، اداروں پر دباؤں ڈالنے سے کچھ نہیں ہوسکتا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’الیونتھ آور‘ میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، نبیل گبول کا کہنا تھا کہ نواز شریف کی باتیں سن کر لگتا ہے کہ وہ ذہنی دباؤ کا شکار ہیں، آج ادارہ کرپشن کے خلاف کام کررہا ہے تو تنقید کا نشانہ بنایا جاتاہے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت میں یہ خود ہیں اس کے علاوہ تمام ادارے ان کو برے لگتے ہیں، مسلم لیگ ن چاہتی ہے تمام جماعتیں بھی اداروں کے خلاف محاذ آرائی میں ان کے ساتھ شامل ہوجائیں، اب احتساب کا عمل شروع ہوچکا ہے، جب خود پر آتی ہے تو رونا دھونا شروع ہوجاتا ہے۔

حکومت وہی بنا سکتا ہے جس کے ساتھ پیپلزپارٹی ہوگی، نبیل گبول

رہنما پی پی کا کہنا تھا کہ نواز شریف جانتے ہیں آئندہ الیکشن میں ن لیگ کو کتنی سیٹیں ملیں گی، انتخابات کے بعد رونے دھونے کے لیے ن لیگ نے حکمت عملی بھی بنا لی ہے، یہ جو چاہے کر لیں لیکن قانون کی گرفت سے نہیں بچ سکتے، احساب سب کا ہوگا۔

مسلم لیگ ن کے منحرف رہنماؤں سے متعلق تبصرہ کرتے ہوئے نبیل گبول کا کہنا تھا کہ جنوبی پنجاب سے متعدد ایم این ایز اور ایم پی ایز ن لیگ کوچھوڑ چکے ہیں، نواز شریف کہتے ہیں صرف 3 ایم این ایز کو جانتے ہیں باقی کو نہیں، نواز شریف نے کبھی ان سے ملاقات ہی نہیں کی تو کیسے مسائل حل کریں گے۔

نواز شریف شکل سے جتنے بھولے لگتے ہیں اتنے ہی شاطر ہیں: نبیل گبول

پوچھے گئے سوال پر ان کا مزید کہنا تھا کہ شرجیل میمن کیس بھگت رہے ہیں میری بھی انکوائری ہوچکی ہے، پارٹی کے تمام رہنماؤں کی انکوائری ہوئی ہے لیکن پیپلز پارٹی نے تو کسی کو نہیں کہا کہ یہ خلائی مخلوق کررہی ہے، میری جماعت میرا گھر ہے میں اس میں خوش ہوں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں