The news is by your side.

Advertisement

امین الحق کے خلاف مقدمہ بدنیتی پر مبنی ہے، ندیم نصرت

لندن : متحدہ قومی موومنٹ کے کنوینئر ندیم نصرت نے کہا ہے کہ امین الحق کے خلاف مقدمہ بدنیتی پر مبنی ہے، یہ بات انہوں نے لندن سے جاری ایک بیان میں کہی۔

ندیم نصرت نے کہا کہ سوشل میڈیا پرچلنے والی جس وڈیو کو جواز بنا کر رینجرز کی جانب سے امین الحق پرمقدمہ قائم کیا گیا ہے اس سے امین الحق کا کوئی تعلق نہیں۔

اپنے بیان میں ندیم نصرت کا کہنا ہے کہ ایم کیوایم ایک ذمہ دارسیاسی جماعت ہے ، وہ اس طرح کے غیرذمہ دارانہ عمل پر یقین نہیں رکھتی۔

انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم اگر کسی کے غلط اقدام کو غلط کہتی ہے تو کھل کر کہتی ہے، اسے اس طرح کی ویڈیو اور نغمے بنانے کی ضرورت نہیں، ندیم نصرت نے کہا کہ سوشل میڈیا پر چلنے والے کسی مواد کی بنیاد پر بغیرتحقیق کے رابطہ کمیٹی کے رکن امین الحق کے خلاف مقدمہ قائم کرنا مضحکہ خیز اوربدنیتی پر مبنی ہے۔

ندیم نصرت کا کہنا ہے کہ امین الحق کے خلاف مقدمہ فوری طورپر واپس کرکے رہنماؤں کیخلاف جھوٹے مقدمات قائم کرنے کا سلسلہ بند کیا جائے۔

مزید پڑھیں : کراچی:ایم کیوایم کے رہنما امین الحق کیخلاف مقدمہ درج

یاد رہے کہ گزشتہ روز سندھ رینجرز 73ونگ کے ڈی ایس آر کی جانب سے عزیز آباد تھانے میں متحدہ قومی موومنٹ کے میڈیا کو آرڈی نیٹر امین الحق کے خلاف ایف آئی آر درج کرائی گئی ہے۔

مقدمے میں دہشت گردی کی دفعات بھی شامل کی گئیں ہیں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں