کارکنان پرامن طور پر منتشر ہوجائیں، ندیم نصرت کی اپیل ARYNews.tv
The news is by your side.

Advertisement

کارکنان پرامن طور پر منتشر ہوجائیں، ندیم نصرت کی اپیل

لندن: متحدہ قومی موومنٹ لندن کے رہنما ندیم نصرت نے کراچی یادگارہ شہدا پر موجود کارکنوں سے اپیل کی ہے کہ وہ پرامن طور پر منتشر ہوجائیں اور رینجرز ہمارے گرفتار کارکنوں کو رہا کرے۔


یہ پڑھیں: کراچی :لیاقت علی چوک پر ایم کیو ایم لندن کے کارکنان اور رینجرز آمنے سامنے


لندن سے اے آر وائی نیوز سے ٹیلی فونک گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ نو دسمبر کو الطاف بھائی کے بھائی اور بھتیجے کو شہید کیا گیا ویسے بھی ہزاروں کارکنوں کو شہید کیا گیا تو طے کیا گیا کہ 9 دسمبر کو یوم شہدا منایا جائے اس لیے اسے ہم باقاعدہ طور پر مناتے ہیں لیکن یہ سیاسی ایونٹ نہیں۔

انہوں نے کہا کہ یہ ایک ذاتی ایونٹ ہے، جو لوگ شہیید ہوگئے ان کے عزیز یہ دن مناتے ہیں، یادگار شہدا جناح گرائونڈ میں ہے، اس دن کو منانے دیا جائے اس کی کوئی سیاسی حیثیت نہیں لیکن پھر بھی راستے بندکیے گئے اور لوگوں کو آنے سے روکا گیا،حیدرآباد مین شیلنگ کی گئی ہوائی فائرنگ کی گئی۔

ندیم نصرت نے کہا کہ حکومت فورسز کو ہدایت کرتی کہ یہ ایونٹ منانے سے نہ روکا جائے، ہم نہیں چاہتے کہ شہر کا امن خراب ہو، تصادم ہو او فورسز سے محاذ آرائی ہو، ہم الطاف بھائی کی طرف سے کارکنوں سے اپیل کرتے ہیں کہ وہ منتشر ہوجائیں اور فورسز سے اپیل ہے کہ جو لوگ آئے ان کے خلاف کوئی قانونی کارروائی نہ کی جائے،جو گرفتار ہیں انہیں رہا کیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں