The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی اداکارہ نادیہ جمیل کینسر کے موذی مرض میں مبتلا

لاہور : پاکستان ٹیلی ویژن کی نامور اداکارہ نادیہ جمیل کو کینسر کا مرض لاحق ہوگیا انہوں نے اپنے پیغام میں خواتین کو تلقین کی کہ وہ اپنی صحت کا خیال رکھیں اور کسی بھی غیر معمولی صورتحال کو نظرانداز نہ کریں۔

یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مداحوں کے نام اپنے پیغام میں کہی، 40سالہ نادیہ جمیل نے اپنے کینسر میں مبتلا ہونے کی خبر شیئر کرتے ہوئے بتایا کہ گزشتہ ہفتے ان میں بریسٹ کینسر (چھاتی کے سرطان) کی تشخیص ہوئی ہے اور چار روز میں وہ دو مرتبہ علاج کے لیے جاچکی ہیں۔

نادیہ جمیل نے اس دردناک خبر کو بتاتے ہوئے خواتین کو تلقین کی کہ وہ اپنی صحت کا خاص خیال رکھیں اور کسی بھی غیر معمولی صورتحال کو نظرانداز نہ کریں۔

اپنی کیفیت بیان کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پچھلے کچھ دنوں سے وہ اداسی، خوف ، محبت، سکون، قبولیت، صبر، شکر جیسے احساسات سے دوچار ہیں جب کہ اس دوران انہیں اپنے بچوں، والدین، اپنے پیاروں اور خود کے لیے ذمہ داری کا احساس بھی ہوا۔

اپنے پیغام میں انہوں نے بیماری کی نوعیت بتاتے ہوئے لکھا کہ انہیں اسٹیج ون بریسٹ کینسر تشخیص کیا گیا ہے جب کہ رسولی گریڈ تھری کی بتائی گئی ہے۔

نادیہ جمیل نے خواتین کے نام اپنے پیغام میں کہا کہ اپنے جسم اور صحت کو کبھی بھی نظرانداز نہ کریں، مجھے اب اپنی سرجری کی تاریخ کا انتظار ہے۔

دوسری جانب اداکارہ نادیہ جمیل کی پوسٹ کے بعد مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے سوشل میڈیا صارفین نے ان کے لیے نیک خواہشات اور دعاؤں پر مبنی پیغامات دیے۔

ٹیلی ویژن میزبان علینہ فاروق شیخ نے لکھا کہ آپ بہادر ہیں، مقابلہ کریں۔ سکون اور صحت پائیں، وفاقی وزیر سائنس و ٹیکنالوجی فواد چوہدرری نے بھی اپنے پیغام میں ان کیلئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں