The news is by your side.

Advertisement

نادرا کا شاندار کارنامہ :5دن میں ساڑھے6لاکھ شہریوں کو قومی شناختی کارڈ جاری

اسلام آباد : نادرا نے الیکشن2018کے موقع پر ساڑھے6لاکھ شہریوں کو صرف پانچ دن میں قومی شناختی کارڈ جاری کیے، نادرا دفاتر آج 25 جولائی بروز بدھ کو بھی کھلے رہیں گے۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل ڈیٹا بیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی (نادرا) نے ووٹرز کو ان کا حق رائے دہی استعمال کرنے کا اہل بنا دیا، نے صرف پانچ دنوں میں ساڑھے 6 لاکھ شہریوں کو شناختی کارڈز جاری کر دیئے ہیں تاکہ وہ انتخابات میں اپنا ووٹ کاسٹ کرسکیں۔

ترجمان کے مطابق نادرا نے5دن میں ساڑھے6لاکھ شہریوں کو قومی شناختی کارڈ جاری کیے، 5دن میں ساڑھے6لاکھ کا رڈز پرنٹ ہوئے ہیں، کوریئر کمپنی نے5لاکھ85ہزار کارڈز سینٹرز پر پہنچادیئے ہیں۔

ترجمان نادرا کا مزید کہنا ہے کہ 5دن میں3لاکھ شہریوں کو ان کے شناختی کارڈز مل چکے ہیں، تقریباً3لاکھ شناختی کارڈز نادرا سینٹرز پرموجود ہیں، کارڈ پرنٹنگ کا عمل24گھنٹے کی بنیاد پرجاری رہا۔

نادرا دفاتر رات9بجے تک کارڈز فراہم کرنے کیلئے کھلے رہیں گے، نادرا دفاتر کل25جولائی کو بھی دن دو بجے تک کھلے رہیں گے، شہری نادرا دفترسے شناختی کارڈ حاصل کرکے ووٹ ڈال سکیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں