چوہدری نثار نے نادرا اورماسٹر کارڈ کے درمیان معاہدہ معطل کرنے کا حکم دے دیا
The news is by your side.

Advertisement

نادرا اور ماسٹر کارڈ کے درمیان معاہدہ معطل

اسلام آباد: وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا ہے کہ مالی ترسیلات کے لیے نادرا اور بین الاقوامی کمپنی کے درمیان معاہدہ حکومت کی تحریری اجازت کے بغیر کیا گیا تھا اس لیے معطل کرنے کا حکم جاری کیا ہے۔


یہ پڑھیں: شناختی کارڈ خریداری کیلئے استعمال ہوگا، نادرا کا ماسٹر کارڈز سے معاہدہ


تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار نے مالی ترسیلات کے لیے نادرا اور بین الاقوامی کمپنی کے درمیان معاہدے کا فوری نوٹس لیتے ہوئے نادرا سے جواب طلب کرلیا جب کہ معاہدے کو معطل کرنے کا حکم بھی جاری کردیا۔

وفاقی وزیر چوہدری نثار کا کہنا تھا کہ مذکورہ معاہدہ حکومت کی تحریری اجازت کے بغیر کیا گیا جب کہ معاہدے سے قبل اسٹیک ہولڈرز سے بھی مشاورت نہیں کی گئی اور ساتھ ہی حساس نوعیت کے سیکیورٹی معاملات کو مدنظر نہیں رکھا گیا تھا اس لیے معاہدے کو معطل کیا جائے۔

انہوں نے نادرا سے جواب طلب کیا کہ غیرملکی کمپنی کو ڈیٹا بیس کی کس حد اور کن قوانین کے تحت رسائی دی جارہی ہے؟ مالی ترسیلات کے سلسلے میں ٹیکنالوجی کا استعمال خوش آئند ہے تاہم نیشنل ڈیٹا بیس کی سیکیورٹی پر سمجھوتہ نہیں کیا جاسکتا اور نہ ہی کسی ادارے کو مینڈیٹ سے تجاوز کی اجازت دی جاسکتی ہے۔

واضح رہے کہ نادرا اور ماسٹر کارڈ کے درمیان مالی ترسیلات کے حوالے سے معاہدہ سامنے آیا تھا جس کے تحت نادرا مالی ترسیلات کے لیے غیر ملکی نجی کمپنی کو ڈیٹا فراہم کرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں