The news is by your side.

Advertisement

انتخابات 2018: نادرا کا شہریوں کو 25 جولائی سے قبل شناختی کارڈ جاری کرنے کا فیصلہ

کراچی: نادرا (نیشنل ڈیٹابیس اینڈ رجسٹریشن اتھارٹی) کے چیئرمین نے 16 جولائی سے پہلے موصول ہونے والی درخواستوں کے شناختی کارڈ قبل از انتخابات پرنٹ کرنے کی ہدایت جاری کردی۔

تفصیلات کے مطابق نادرا کے چیئرمین عثمان مبین کی زیرصدارت اجلاس ہوا جس میں انتخابات کے پیش نظر شناختی کارڈ کی بروقت اور جلد پرنٹنگ کا فیصلہ کیا گیا۔

اجلاس میں طے پایا کہ عام انتخابات سے قبل شناختی کارڈ کی ترسیل اور نادرا کے تمام دفاتر کھلے رہیں گے جبکہ ہنگامی بینادوں پر 16 جولائی سے قبل موصول ہونے والی درخواستوں کو 25 جولائی تک نمٹایا جائے گا۔

مزید پڑھیں: الیکشن کمیشن انتخابات 2018 کے نتائج نادرا سے منسلک موبائل سے وصول کرے گا

چیئرمین نادرا کو بریفنگ دی گئی کہ 16 جولائی سے شہریوں کے زائد المعیاد شناختی کارڈ ضبط نہیں کیے جارہے کیونکہ ایسے تمام افراد عام انتخابات میں ووٹ ڈالنے کے اہل ہیں۔

چیئرمین نے ملک بھرمیں نادرا سینٹرز ہفتہ  اور اتوار کے روز رات 9بجے تک جبکہ 25 جولائی کو دفاتر دوپہر 2 بجے تک کھولنے کی ہدایت دی۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ شناختی کارڈ کی چھپائی 24 گھنٹے جاری رہے گی اور اگر کسی شہری کو 25 جولائی کے بعد کی تاریخ دی گئی تھی تو اسے پہلے ہی کارڈ جاری کردیا جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: نادرا نے قومی شناختی کارڈ کی فیس میں اضافہ کردیا

ترجمان نادرا کا کہنا ہے کہ تمام نارمل درخواستوں کو ایگزیکٹو کیٹگری میں ڈال دیا گیا تاکہ انتخابات سے قبل اُن کی ترسیل کو یقینی بنایا جائے اور متعلقہ کوریئر کمپنیوں کو بھی بہتر سروس فراہم کرنے کی ہدایت جاری کی گئی۔

یاد رہے کہ ملک بھر میں 25 جولائی کو عام انتخابات کا انعقاد کیا جارہا ہے جس میں 10کروڑ 59 لاکھ اور 60 ہزار ووٹرز اپنا حق رائے دہی استعمال کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں