The news is by your side.

Advertisement

نادرا نے پرویز مشرف کا شناختی کارڈ بلاک کر دیا

اسلام آباد: نادرا کی جانب سے سابق صدر اور آل پاکستان مسلم لیگ کے سربراہ پرویز مشرف کا شناختی کارڈ بلاک کریا گیا جس کے باعث ان کا پاسپورٹ بھی منسوخ ہوگیا۔

نادرا ذرائع کے مطابق عدالتی احکامات پر پرویز مشرف کا شناختی کارڈ بلاک کیا گیا ہے جس کی وجہ سے ان کا پاسپورٹ بھی منسوخ ہوگیا اور اب وہ ملک کے اندر جائیداد کی خرید وفروخت نہیں کر سکیں گے۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ یہ اقدامات ایسے وقت میں سامنے آیا ہے کہ جب سپریم کورٹ کی جانب سے پرویز مشرف کو کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی اجازت ملی ہے۔


پرویز مشرف کا وطن واپسی کا فیصلہ، سپریم کورٹ کی طرف سے انتخابات میں حصہ لینے کی مشروط اجازت


خیال رہے کہ آج عدالت نے پرویز مشرف کو کاغذاتِ نامزدگی جمع کرانے کی اجازت دیتے ہوئے کہا کہ وہ عدالت میں پیش ہوں تو الیکشن کمیشن میں ان کی نامزدگی کے کاغذات وصول کر لیے جائیں گے۔

واضح رہے کہ چیف جسٹس ثاقب نثار نے پرویز مشرف کی نا اہلی کے خلاف اپیل کی سماعت کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ 13 جون کولاہور رجسٹری آجائیں، انھیں پیشی تک گرفتار نہیں کیا جائے گا۔

دریں اثنا آل پاکستان مسلم لیگ کے رہنما ڈاکٹر امجد نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ پرویز مشرف نے وطن واپسی کا فیصلہ کرلیا ہے، ملک واپس آکر وہ انتخابات میں حصہ لیں گے، ان کا کہنا تھا کہ پرویز مشرف سپریم کورٹ کے فیصلے کا احترام کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں