The news is by your side.

Advertisement

شہباز شریف سے کوئی ڈیل نہیں‌ ہوئی، ملک لوٹنے والوں‌ سے حکومت حساب لے گی، نعیم الحق

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کے معاونِ خصوصی نعیم الحق نے شہباز شریف کی ڈیل سے متعلق چلنے والی خبروں پر خاموشی توڑتے ہوئے تمام باتوں کو بے بنیاد قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق نعیم الحق نے شہباز شریف کی پبلک اکاؤنٹس کمیٹی کی چیئرمین شپ چھوڑنے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ استعفے کی وجوہات کا مجھے کوئی علم نہیں ہے۔ اُن کا کہنا تھا کہ ہم شروع دن سے شہباز شریف کو چیئرمین پی اے سی بنانے کے خلاف تھے، مستعفیٰ ہونے کے معاملے پر مشاورت کے بعد ہی ردعمل دیں گے۔

مزید پڑھیں: مسلم لیگ ن کی سیکنڈ لیڈر شپ قیادت سنبھال سکتی ہے، خواجہ آصف

نعیم الحق کا کہنا تھا کہ ’جس نے بھی پاکستان کی دولت کو لوٹا تحریک انصاف کی حکومت میں اُسے جواب دینا ہوگا، کسی بھی شخص سے کوئی ڈیل یا این آر او نہیں ہوگا۔‘ معاونِ خصوصی کا کہنا تھا کہ شہبازشریف عدالتی فیصلے کے بعد ملک  سے باہر گئے اور اگر عدالت سمجھ گی تو اُن کو واپس بھی بلا لے گی۔

یاد رہے کہ شہبازشریف گزشتہ دنوں اپنی پوتی کو دیکھنے اور علاج کرانے کی غرض سے لندن گئے تھے، ذرائع کے مطابق انہوں نے لندن میں اپنا قیام غیر معینہ مدت تک طویل کردیا۔ قائد حزب اختلاف نے پبلک اکاؤنٹس کمیٹی کی چیئرمین شپ سے بھی مستعفیٰ ہونے کا اعلان کیا جس کے بعد مسلم لیگ ن نے رانا تنویر کو عہدے کے لیے نامزد کردیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں