The news is by your side.

Advertisement

خواجہ آصف اورسعد رفیق کی تقاریرسے مایوسی جھلک رہی ہے، نعیم الحق

اسلام آباد : تحریک انصاف کے ترجمان نعیم الحق نے کہا ہے کہ حکومتی وزراء کے لہجوں سے شکست اور مایوسی جھلک رہی ہے، دونوں وزیروں نے اپنی ناکامی تسلیم کرلی، 2017 الیکشن ہی نہیں ن لیگ کی بربادی اور شرمندگی کا سال ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اسلام میں آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے خواجہ آصف اورخواجہ سعدرفیق کی تقاریرپر اپنا ردعمل دیتے ہوئے کیا، نعیم الحق نے کہا کہ دونوں وزراء نے تقاریرمیں نواز لیگ کی ناکامیوں کی داستان سنائی اورتحریک انصاف کو ذمےدارٹھہرانے کی بیہودہ کوشش کی گئی۔

ان کا کہنا تھا کہ دونوں جانتے ہیں کہ انہوں نے قوم کو لوٹنے کے سوا کوئی کام نہیں کیا، ان کے اعمال نامے میں پاناما کے سواپیش کرنے کیلئے کچھ نہیں، پاناما کیس تو ایک طرف ان کی کارکردگی انہیں اقتدارسے باہر پھینکنے کیلئےکافی ہے، نالائق اور کرپٹ عناصر کا ٹولہ اپنے انجام سے واقف ہے۔

ترجمان تحریک انصاف نے کہا کہ حکمرانوں نے اپنے چار سالہ دور حکومت میں عوام کو بجلی، گیس، تعلیم، صحت، روزگار سمیت کچھ نہیں دیا، یہ لوگ  پاناما کا پوچھنے پرقطری خط دکھاتے ہیں اور کارکردگی کے سوال پر گالیاں دیتے ہیں۔

نعیم الحق نے کہا کہ حقیقی حزب اختلاف سامنےآئی ہے تو وزراء کو پاگل پن کے دورے پڑنے لگے، پارلیمان کو جھوٹ،گالیوں اور دست درازی کیلئے اکھاڑہ بنادیا گیا ہے۔ 2017الیکشن ہی نہیں ن لیگ کی بربادی اورشرمندگی کاسال ہے، چوری کی گئی دولت واپس دلوانے کیلئے ہرجگہ ان کاتعاقب کرینگے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں