The news is by your side.

Advertisement

عمران خان سب سے زیادہ جمہوریت پسند قائد ہیں، نعیم الحق

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما نعیم الحق کا کہنا ہے کہ عمران خان سب سے زیادہ جمہوریت پسند قائد ہیں، عوام نے منتخب کیا ہے، نتائج نہ ماننے پر قانونی راستے کھلے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی رہنما نعیم الحق نے بنی گالہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ انتخابی مہم میں عمران خان اور پی ٹی آئی کی مقبولیت ثابت ہوئی، 68 جلسوں میں عوام نے بھرپور شرکت کی۔

نعیم الحق کا کہنا تھا کہ پاکستانی عوام دو پارٹیوں کے ہاتھوں یرغمال ہو چکے تھے، پی ٹی آئی نے پاکستانی عوام کو آزاد کرایا، دونوں پارٹیوں نے قوم کی دولت کولوٹا، آڈٹ رپورٹ دیکھیں تو پتہ چلے گا کہ قوم کو کتنا لوٹا گیا۔

رہنما تحریک انصاف نے کہا کہ یقین ہے پنجاب میں حکومت بنائیں گے، گفت و شنید جاری ہے، وفاق میں تو ہماری حکومت ہوگی ہی خیبر پختونخواہ میں دوبارہ حکومت بنائیں گے، سندھ میں ایم کیو ایم کا خاتمہ کردیا، پی ایس پی بھی ہار چکی ہے، عالمی سطح پر عمران خان کے خلاف مہم جاری ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان آج صرف قوم سےنہیں پوری دنیا سے خطاب کریں گے، ہم ملک کو درپیش چیلنجز سے نمٹنے کے لیے تیار ہیں، پاکستان میں نفرت اور تعصب ختم کر دیں گے، عوام نے منتخب کیا ہے، نتائج نہ ماننے پر قانونی راستے کھلے ہیں،

نعیم الحق نے کہا کہ ہماری پارٹی میں کوئی اختلاف نہیں، پارٹی متحد ہے، حلقے کھولنا ہمارا کام نہیں الیکشن کمیشن کا کام ہے،عمران خان کہہ چکے ہیں، احتجاج قانونی حق ہے۔

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا کہ عمران خان سب سے زیادہ جمہوریت پسند قائد ہیں، عمران خان اور پی ٹی آئی کی حکومت جمہوریت پسند حکومت ہوگی اور اعلیٰ اقدار کے تحت چلے گی۔

انھوں نے مزید کہا کہ ہمیں عوام کا بھرپور اعتماد حاصل ہے، کوئی پریشانی نہیں، احتجاج کیا جاتا ہے تو ہم اس کے لیے تیار ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں