The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کی بیماری کا مقصد ووٹ اورہمدردیاں حاصل کرنا ہے، نعیم الحق

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما نعیم الحق کا کہنا ہے کہ نوازشریف میرے ہم عمرہیں،ان کی صحت بالکل ٹھیک ہے، نوازشریف کی بیماری کا مقصد ووٹ اورہمدردیاں حاصل کرنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے رہنما نعیم الحق نے نواز شریف کی بیماری سے متعلق خبروں پر کہا کہ نوازشریف میرے ہم عمرہیں، ان کی صحت بالکل ٹھیک ہے اور ان کی تازہ میڈیکل رپورٹ میرے پاس ہے۔

نعیم الحق کا کہنا تھا کہ نتخابات سےپہلےایسی خبروں کا مقصد صرف ووٹروں کی ہمدردیاں اورووٹ حاصل کرنا ہے، بیماری سنگین ہوتی تو اس میں کوئی حرج نہیں لیکن رپورٹ میں ایسا کچھ نہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ نوازشریف کی بیماری کے مقاصد سیاسی لگتے ہیں،  ن لیگ والے بیماری کا بہانہ بنا کر انتخابی مہمات سے توجہ ہٹا رہے ہیں

یاد رہے کہ نواز شریف کی ناساز طبیعت کے باعث خصوصی میڈیکل ٹیم اڈیالہ جیل پہنچ گئی، جہاں طبی معائنے کیلئے نواز شریف کوسیل سے جیل اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ میڈیکل بورڈ کی تجویز پر نوازشریف کے تفصیلی ٹیسٹ کیےجائیں گے، میڈیکل بورڈ طبی معائنے سے متعلق رپورٹ پنجاب حکومت کوپیش کرے گا، جس کے بعد ٹیسٹ نتائج کی بنیاد پر نوازشریف کی اسپتال منتقلی کا فیصلہ ہوگا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں