پیپلزپارٹی میں بادشاہت ہے،آصف زردری کےاحکامات پرعمل ہوتاہے، نعیم الحق
The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی میں بادشاہت ہے،آصف زردری کےاحکامات پرعمل ہوتاہے، نعیم الحق

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما نعیم الحق کا کہنا ہے کہ پیپلزپارٹی میں بادشاہت ہے،آصف زردری کےاحکامات پرعمل ہوتاہے، پیپلزپارٹی نےکرپشن کےریکارڈتوڑدیئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق رہنما پی ٹی آئی نعیم الحق نے خورشید شاہ کے بیان پر ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ خورشیدشاہ نے اپنی حکومت اور ن لیگ حکومت کی کرپشن پر آنکھیں بند کیں، خورشیدشاہ کو لیڈرآف دی اپوزیشن کا بہترین موقع ملاتھا، خورشید شاہ کو چاہیے تھا وہ اپوزیشن کو ساتھ لے کر چلتے، خورشید شاہ کی جانب سے حکومتی اقدامات پر تنقید نہیں کی گئی۔

نعیم الحق کا کہنا ہے کہ جلد متفقہ طور پر اپوزیشن لیڈر کیلئے نام سامنے لے آئیں گے، پارلیمانی پارٹی کے ممبران نے عمران خان کےحق میں فیصلہ دیاتھا، انتخابات میں اس مرتبہ تمام جماعتیں حصہ لیں گی، اپوزیشن میں تقسیم کی بات غلط ہے ، ہر پارٹی اپنے فیصلے میں آزاد ہے۔

انھوں نے کہا کہ جلد انتخابات ہونےوالےہیں سب تیاری میں مصروف ہیں، ایم کیوایم پاکستان سےبات چیت مکمل ہوچکی ہے، اپوزیشن لیڈرکی تبدیلی کیلئے دیگرجماعتوں سے رابطے جاری ہیں۔


مزید پڑھیں : تحریک انصاف نےمتحدہ اپوزیشن کوتوڑدیا ہے‘ خورشید شاہ


پی ٹی آئی کے رہنما کا مزید کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی میں بادشاہت ہے،آصف زردری کےاحکامات پرعمل ہوتاہے، پیپلزپارٹی نےکرپشن کےریکارڈ توڑ دیئے ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل اپوزیشن لیڈر خورشیدشاہ نے اپنے بیان میں کہا تھا کہ تحریک انصاف نےمتحدہ اپوزیشن کو توڑ دیا ہے، پی ٹی آئی کواپنااپوزیشن لیڈر بنانا تھا تووہ مجھے کہتے خواہش پوری کرتا، میں کبھی اپوزیشن کوتقسیم نہیں ہونےدیتا۔

خورشید کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی اور ایم کیوایم پاکستان نے متحدہ اپوزیشن کو نقصان پہنچایا، اپوزیشن کی تقسیم پرمیرادل دکھی ہے، پی ٹی آئی نےاپوزیشن میں بہت بڑی دراڑڈال دی ہے، اپوزیشن کی تقسیم سےحکومت فائدہ اٹھائے گی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں