The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے کشمیر کا بیڑا اٹھایا ہے، بہت جلد کشمیر کا مسئلہ حل ہوگا، نعیم الحق

لاہور: وزیراعظم کے معاون خصوصی نعیم الحق نے کہا ہے کہ عمران خان نے کشمیر کا بیڑا اٹھایا ہے، بہت جلد کشمیر کا مسئلہ حل ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے معاون خصوصی نعیم الحق نے الحمرا میں خطاب کرتے ہوئے کہا کہ خطے کے امن کے لیے مسئلہ کشمیر کو بات چیت سے حل کیا جائے، مودی نے کشمیریوں کو کچلنے کی حرکت کی ہے۔

نعیم الحق نے کہا کہ مودی نے بھارت کو تقسیم کردیا ہے، مودی سرکار مسلمانوں کی دشمن ہے، مودی سرکار کے پیچھے آر ایس ایس کا نطریہ ہے، یہ گھناؤنی سوچ بھارت کو تباہ کردے گی۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان نے ایشیا کے امن کے لیے ویژن دیا تھا، اقوام متحدہ میں عمران خان نے کشمیر کی اہمیت اجاگر کی، اقوام متحدہ کی تقریر وزیراعظم نے دل سے کی ہے۔

مزید پڑھیں: امریکہ کا مقبوضہ کشمیر سےکرفیو اٹھانے کا مطالبہ مودی کے منہ پر طمانچہ ہے، نعیم الحق

معاون خصوصی نے کہا کہ وزیراعظم کو جو تقریر لکھ کر دی گئی تھی وہ انہوں نے سائیڈ پر رکھ دی تھی، پوری دنیا میں کشمیر کے لیے مظاہرے کریں گے۔

نعیم الحق نے کہا کہ 60 دن سے کشمیر میں کرفیو ہے، نوجوانوں کو اغوا کیا جارہا ہے، آسام میں مسلمانوں کے لیے بڑی جیل بنائی جارہی ہے، جو ہٹلر نے یہودیوں کے ساتھ کیا وہی مودی مسلمانوں کے ساتھ کررہا ہے۔

واضح رہے کہ چند روز قبل نعیم الحق کا کہنا تھا کہ بھارت نےکرفیو ختم نہ کیاتومودی مخالف مظاہروں میں شدت آئے گی، فوری کرفیوختم کرنے کےعلاوہ مودی حکومت کے پاس کوئی چارہ نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں