The news is by your side.

Advertisement

ووٹ کی عزت کی بات وہ کررہا ہے، جو خود ووٹ کی توہین کا مرتکب رہا: نفیسہ شاہ

کراچی: پیپلزپارٹی کی سینئر رہنما نفیسہ شاہ نے کہا ہے کہ ووٹ کی عزت کی بات وہ کررہا ہے، جو خود ووٹ کی توہین کا مرتکب رہا.

نفیسہ شاہ نے ان خیالات کا اظہار میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ ووٹ کی عزت دینے والوں نے خود ووٹ کی توہین کی، نوازشریف کل ٹی وی پر آئےاورتقریر کی، پھر بھلا کون سی پابندی ہے.

پیپلزپارٹی نے جس نہج پرملک کوچھوڑا تھا، آج اس سے زیادہ کمزور اور دگرگوں حالت میں‌ ہے، جس کے ذمے داری موجودہ حکمران ہیں

نفیسہ شاہ

انھوں نے مزید کہا کہ سابق وزیر اعظم نوازشریف خود آمریت کی کی پیداوار ہیں اور اب وہ خود آمریت پر تنقید کے دعوے دار ہیں.

نفیسہ شاہ نے کہا کہ پیپلزپارٹی نے جس نہج پرملک کوچھوڑا تھا، آج اس سے زیادہ کمزور اور دگرگوں حالت میں‌ ہے، جس کے ذمے داری موجودہ حکمران ہیں.

نفیسہ شاہ کا کہنا تھا کہ میاں صاحب ووٹ کے تقدس کی بات کرتے رہے ہیں، لیکن پارلیمنٹ آج کمزورہے، آج جمہوریت کی کمزوری کی وجہ نوازشریف ہیں.

نفیسہ شاہ کا کہنا تھا کہ آج ملک میں لوڈشیڈنگ میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے، شہبازشریف کراچی گئے اورکہا کراچی کو لاہور بناؤں گا، شہبازشریف صاحب پہلے لاہورکو تو لاہور بنادیں، ان کھوکھلے دعووں‌ سے کچھ نہیں‌ ہوگا.

یاد رہے کہ گذشتہ روز سابق وزیر اعظم میاں نواز شریف نے ووٹ کو عزت دو سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے عدلیہ کو پھر تنقید کا نشانہ بنایا تھا. انھوں نے کہا تھا کہ ان کے ساتھ جو رویہ رکھا گیا، وہ ثبوت ہے کہ ووٹ کو عزت نہیں دی جارہی.


 نواز شریف کا مسئلہ ووٹ کی عزت نہیں، ذاتی اقتدار ہے: مولابخش چانڈیو


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں