The news is by your side.

Advertisement

سجن جندال کی پاکستان آمد، کینسر میں مبتلا اداکارہ نائلہ کا حکومتی امداد لینے سے انکار

کراچی : کینسر کے مرض میں مبتلا اداکارہ نائلہ جعفری نے بھارتی بزنس مین سجن جندال کی پاکستان آمد پر احتجاج کرتے ہوئے حکومتی امداد لینے سے انکار کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق نائلہ جعفری کینسر کے مرض میں مبتلا ہونے کے باعث شدید علیل ہیں اور کراچی کے ایک نجی ہسپتال میں زیر علاج ہیں لیکن اداکارہ نائلہ جعفری نےبھارتی بزنس ٹائیکون سجن جندال کی پاکستان آمد پر احتجاجاََ حکومتی امداد نہ لیتے کا اعلان کیا ہے۔

نائلہ جعفری کا کہنا ہے کہ میں کسی ایسی حکومت سے امداد وصول نہیں کروں گی، جو ایسے ملک کے لوگوں کی مہمان نوازی کرتے ہو، جو پاکستان کی دشمنی میں پیش پیش ہے اور پاکستان کے خلاف سازشوں میں مصروف ہیں۔

اداکارہ نے کہا کہ وہ اب اپنے علاج کیلئے حکومتی امداد وصول نہیں کریں گی۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے مجھے علاج کے لیے مدد کی پیش کش کی، جس کے لیے شکر گزارہوں لیکن میری بیماری کا سن کو مداحوں نے جو پیار اور نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے اس کے بعد میں حکومت سے امداد لے کران کے جذبات کا مذاق نہیں اڑا سکتی۔

نائلہ جعفری کینسر کے مرض میں مبتلا ہیں جو تیسری اسٹیج پر ہے، انھوں نے صدر ممنون حسین کے آرٹسٹ ویلفئر فنڈ سے علاج کے لئے امداد کی درخواست دی تھی تاہم وہ چیک لینے سے بھی انکار کردیا ہے۔


مزید پڑھیں :  نائلہ جعفری کی امداد، ایوانِ صدر سے 10 لاکھ روپے کا چیک جاری


یاد رہے کہ نائلہ جعفری کی علالت کی خبر سامنے آنے کے بعد صدر مملکت کی جانب سے علاج کیلئے 5 لاکھ روپے کا چیک جاری کرنے کا اعلان کیا تھا۔

قبل ازیں اداکارہ کو طبیعت کی خرابی کے بعد اسپتال منتقل کیا گیا، اداکارہ کی جانب سے سوشل میڈیا پر امداد کی اپیل کی گئی جس میں کہا گیا تھا کہ انہیں پیسوں اور بلڈ کی ضرورت ہے۔

naila-jaffery

واضح رہے کہ اداکارہ نائلہ جعفری کا شمار پاکستان کے صف اول کے اداکاروں میں ہوتا ہے، نائلہ جعفری اب تک مختلف ڈراموں میں کام کر کے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا چکی ہے تاہم ایک برس قبل طبیعت ناساز ہونے کے بعد ڈاکٹرز نے ٹیسٹ کروانے کی تجویز دی تھی جن میں اداکارہ کو کینسر کی تشخیص کی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں