کینسر سے جنگ لڑتی نائلہ جعفری نے حکومتی امداد ٹھکرا دی -
The news is by your side.

Advertisement

کینسر سے جنگ لڑتی نائلہ جعفری نے حکومتی امداد ٹھکرا دی

لاہور: کینسر سے جنگ لڑتی اداکارہ نائلہ جعفری نے بھارتی بزنس ٹائیکون سجن جندال کی پاکستان آمد پر احتجاجاً علاج کے لیے دی جانے والی حکومتی امداد لینے سے انکار کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق کینسر کے مرض میں مبتلا اداکارہ نائلہ جعفری نے سجن جندال کی پاکستان آمد اور خفیہ ملاقاتوں پر وفاق کی امداد لینے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ مرجاؤں گی لیکن وفاق کی امداد نہیں لوں گی۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ بھارت سے کون سی محبت جاگ اٹھی ہے، سرحد پر شہید ہونے والے میرے ہی خاندان کے لوگ ہیں۔ دشمن سے ہاتھ ملانے والوں سے کون مدد لیتا ہے؟

واضح رہے کہ نائلہ جعفری کینسر کے مرض میں مبتلا ہونے کے باعث شدید علیل ہیں اور کراچی کے ایک نجی ہسپتال میں زیر علاج ہیں۔ نائلہ جعفری کا کینسر تیسری اسٹیج پر ہے۔

انہوں نے صدر ممنون حسین کے آرٹسٹ ویلفیئر فنڈ سے علاج کے لیے امداد کی درخواست دی تھی تاہم بعد ازاں انہوں نے چیک لینے سے بھی انکار کردیا تھا۔

یاد رہے کہ اداکارہ نائلہ جعفری کا شمار پاکستان کے صف اول کے اداکاروں میں ہوتا ہے۔ نائلہ جعفری اب تک مختلف ڈراموں میں کام کر کے اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا چکی ہیں تاہم ایک برس قبل طبیعت ناساز ہونے کے بعد ڈاکٹرز نے ٹیسٹ کروانے کی تجویز دی تھی جن میں اداکارہ کو کینسر کی تشخیص ہوئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں