site
stats
کھیل

آئی سی سی ایونٹس میں بھارت پاکستان سے کھیل سکتا ہے تو سیریز کیوں نہیں؟ نجم سیٹھی

najam sethi

لاہور: پی سی بی کے چیئرمین نجم سیٹھی نے کہا ہے کہ آئی سی سی ایونٹس میں بھارت پاکستان سے کھیل سکتا ہے تو سیریز کیوں نہیں؟ پی ایس ایل ٹو کی آڈٹ آخری مرحلے میں ہے۔

گورننگ بورڈ کے اجلاس کے بعد لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے نجم سیٹھی نے کہا کہ بی سی سی آئی نے سیریز کے لیے اپنی حکومت سے اجازت مانگ لی ہے، بی سی سی آئی نے ہمیں نہیں بتایا میڈیا میں خبریں چل رہی ہیں، خیال ہے بھارتی کرکٹ بورڈ کو پاکستان سے سیریز کی اجازت مل جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل ٹو آڈٹ کے لیے چار رکنی آڈٹ کمیٹی قائم کردی ہے، پی ایس ایل ٹو کی آڈٹ آخری مرحلے میں ہے، غیر ملکی ٹیمیں مہمان بنیں، مصروف تھے آڈٹ میں معمولی تاخیر ہے۔

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ طویل المدت منصوبے کے لیے ڈیڑھ ارب روپے مختص کردئیے گئے ہیں، کوشش ہوگی پی ایس ایل کے لیے اور فرنچائز بنائی جائیں۔

یہ پڑھیں: پاک ویسٹ انڈیز ٹیمیں اگلے پانچ سال ٹی ٹوئنٹی سیریزکھیلیں گے، نجم سیٹھی

نجم سیٹھی نے کہا کہ پی ایس ایل تھری کے لیے غیر ملکی کھلاڑیوں نے لاہور آنے پر رضامندی ظاہر کردی ہے، دو سال کے اندر پی ایس ایل پاکستان میں آجائے گا۔

انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل کے میچز پاکستان میں ہوں گے تو ہمیں اسٹیڈیم بھی بڑھانا ہوں گے، اٹھ سے دس روز میں پی ایس ایل تھری کے شیڈول کا اعلان کردیا جائے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top