site
stats
کھیل

پی ایس ایل کا فائنل 25 مارچ کوکراچی میں ہوگا، نجم سیٹھی

najam

کراچی : پی سی بی کے چیئرمین نجم سیٹھی نے کہا کہ پی ایس ایل کا فائنل25مارچ کو کراچی میں ہوگا، ہماری پوری کوشش ہے کہ 15فروری تک کراچی اسٹیڈیم تیار ہوجائے۔

یہ بات انہوں نے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ میرے دورہ کراچی کے دو تین مقاصد تھے، وزیراعلیٰ سندھ ، ڈی جی رینجرز سے ملاقات ہوئی۔

سب سے پہلے پی ایس ایل کے حوالے سے سیکیورٹی اقدامات پر بات چیت ہوئی، ایونٹ کیلئے پہلے سیکیورٹی پلان بنے گا، غیر ملکی ماہرین کو بلا کر سیکیورٹی پلان پر بریفنگ دیناہوگی۔

نجم سیٹھی نے کہا کہ سندھ حکومت پی ایس ایل فائنل کیلئے بھرپورتعاون کررہی ہے، پی ایس ایل کا فائنل 25مارچ کو کراچی میں ہوگا، کراچی میں میچ کرانے سے دنیا کو امن کا پیغام جائیگا۔

ہماری پوری کوشش ہے کہ کراچی اسٹیڈیم کو ایونٹ سے قبل مکمل کرلیا جائے،15فروری نہیں تو مارچ میں بھی مکمل ہوجائے تو کوئی فرق نہیں پڑتا، خوانخواستہ کسی وجہ پر کراچی میں میچ نہ ہوا تو پھر لاہور میں ہوگا۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ بھارت سے ہونے والے کنٹریکٹ کے حوالے سے ہم چاہتے ہیں اس پر عمل بھی ہو، اگر بھارت کو پاکستان کے ساتھ سیریز نہیں کھیلنی نہیں تھی تو پھر کنٹریکٹ کیوں کیا؟


مزید پڑھیں: آئی سی سی ایونٹس میں بھارت پاکستان سے کھیل سکتا ہے تو سیریز کیوں نہیں؟ نجم سیٹھی


آئی سی سی میں سب کا درجہ برابر ہے۔ چیئرمین پی سی بی نے صحافیوں سے کہا کہ مصروفیت کے باعث میڈیا کو صحیح سے ٹائم نہیں دے سکا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top