The news is by your side.

Advertisement

یہ صرف کرکٹ سیریز نہیں تاریخی قدم ہے‘ نجم سیٹھی

لاہور: چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ نجم سیٹھی کا کہنا ہے کہ ورلڈ الیون کی آمد کو یقینی بنانے کے لیےغیر معمولی کوششیں کی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق لاہور پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین نجم سیٹھی نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ورلڈ الیون کے کھلاڑیوں کو پاکستان میں خوش آمدید کہتے ہیں۔

پی سی بی چیئرمین کا کہنا تھا کہ مختلف ممالک کے کرکٹ بورڈز کی اجازت کے بغیر کھلاڑیوں کی آمد ممکن نہ تھی۔

نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کے لاہور میں فائنل نے ورلڈ الیون ٹیم کے پاکستان آنے میں اہم کردار اد اکیا، پی ایس ایل کے فائنل کےلیے پنجاب حکومت،آرمی چیف کا اہم کردارتھا۔


ورلڈ الیون کولاہورآمد پرخوش آمدید کہتےہیں‘ شہبازشریف


چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی کا کہنا تھا کہ یہ صرف کرکٹ سیریزنہیں عالمی کرکٹ کے لیے بھی اہم قدم دیکھ رہے ہیں۔

دوسری جانب آئی سی سی ٹاسک فورس کے سربراہ جائلز کلارک کا کہنا تھا کہ ورلڈ الیون کی آمد پرپاکستان کے تمام اداروں کا شکرگزار ہوں، پاکستان کی آرمی، پولیس اوردیگراداروں نے بھرپورتعاون کیا۔

جائلزکلارک کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل فائنل نہیں ہوتا تومجھےنہیں پتہ یہ سب کیسےہوتا جبکہ اینڈی فلاورکے بغیرہم اس ٹیم کو بنانےمیں کامیاب نہیں ہوتے۔

آئی سی سی ٹاسک فورس کے سربراہ کا کہنا تھا کہ پاکستانی قوم کی مدد کےبغیرعالمی کرکٹ پاکستان میں نہیں ہوسکتی تھی۔


آزادی کپ : فاف ڈوپلیسی کی قیادت میں ورلڈ الیون لاہور پہنچ گئی


واضح رہے کہ ورلڈ الیون کی ٹیم کے 13 کھلاڑی فاف ڈوپلیسی کی قیادت میں آج لاہور ایئرپورٹ پہنچے جہاں چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی، صوبائی وزیرکھیل جہانگیر خانزادہ سمیت اعلیٰ حکام نے ٹیم کا شاندار استقبال کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں