site
stats
عالمی خبریں

گوگل نے بھارت کو’نمک حرام‘ قرار دے دیا

کراچی: نریندر مودی کی حکومت کی ابتدا میں خیر سگالی کے تاثرات دکھانے والا بھارت آج کل جنگی جنون میں مبتلا ہے جس کا مظاہر ہر سطح پر کیا جارہا ہے ‘ جس کے سبب انٹرنیٹ نے بھی بھارت کو نمک حرام ملک قرار دے دیا ہے۔

انٹرنیٹ پر کسی بھی چیز کی تلا ش کے لیے جس سرچ انجن کو سب سے زیادہ استعمال کیا جاتا ہے وہ گوگل ہے جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ یہاں ہر چیز مل جاتی ہے۔

 ایسے ہی کسی منچلے نے دنیا کا نمک حرام ملک ڈھونڈا تو حیرت انگیز طور پر گوگل نےاپنی سرچ میں بھارت کو ’دنیا کا نمک حرام ملک‘ قرار دے دیا اور فوراً ہی یہ اطلاعانٹرنیٹ پر وائرل ہوگئی۔

namak haram

اب گوگل پاکستان کی خواہش کے مطابق تو چلنے سے رہا تو گوگل اگر بھارت کو نمک حرام قرار دے رہا ہے تویقیناً اس کے پیچھے وجہ ہوگی اور وجہ صاف ظاہر ہے‘ بھارت نے ہمیشہ اپنے مفادات کی سیاست کی ہے اور اسکے لیے اس نےہر اصول اور قائدے کو پس ِ پشت ڈال رکھا ہے۔

کشمیر کے معاملے کو ہی دیکھیں تو کشمیر سے بھارت کی آبی ضروریات کا کثیر حصہ پورا کیا جاتا ہے اور بدلے میں بھارت کشمیری عوام کا شکرگزار ہونے کے بجائے ان کی زمین پر غیر قانونی طریقے سےنا صرف قابض ہے بلکہ ان پر ظلم و ستم کا بازار بھی گرم رکھتا ہے۔

بھارت اپنے محسن امریکہ کو بھی خاطر میں نہیں لاتا اور وقتِ ضرورت اسے بھی آنکھیں دکھاتے ہوئے امریکہ کے حریفوں سے تعلقات استوار کرنا شروع کردیتا ہے ، اب ایسے ملک کو انٹرنیٹ نمک حرام قرار دے تو اس میں کیا بڑی بات ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top