The news is by your side.

Advertisement

نارووال اسپورٹس سٹی کیس ،احسن اقبال کیخلاف انکوائری کوانویسٹی گیشن میں تبدیل

اسلام آباد :قومی احتساب بیورو ( نیب ) نے نارووال اسپورٹس سٹی کیس میں مسلم لیگ ن کے رہنما احسن اقبال کیخلاف انکوائری کوانویسٹی گیشن میں تبدیل کردیا، عدالت میں بتایا کہ تحقیقات مکمل ہوتے ہی ریفرنس دائرکردیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت میں نارووال اسپورٹس سٹی کیس کی سماعت ہوئی، جج محمد بشیر نے نیب سے استفسار کیا کہ بتائیں ریفرنس دائرکرنا ہے یا کیس خارج کردیں۔

نیب نے نارووال سپورٹس سٹی کیس میں پیشرفت رپورٹ عدالت میں پیش کی، جس میں موقف اپنایا کہ کورونا کے باعث تحقیقات میں دیرہورہی تحقیقات مکمل ہوتے ہی ریفرنس دائرکردیا جائے گا۔

احسن اقبال روسٹرم پر آئے اور کہا کہ نیب میڈیا پر کردار کشی کررہا ہے جس پر جج نے ریمارکس دیے کہ میڈیا والی باتوں کا جواب باہرجا کرمیڈیا پر ہی دیں۔

احسن اقبال نے مزید کہا ایک سال ہوگیا یہ لوگ میرےخلاف تحقیقات کررہےہیں، میرے خلاف ریفرنس نہیں ہے تو کیس خارج کیا جائے، نیب کہتا ہے عدالتیں فیصلے نہیں کر رہیں،ریفرنس خود نہیں لاتے۔

احسن اقبال کے وکیل نےاخبار بھی عدالت میں پیش کرتے ہوئے کہا نیب نے اعلامیہ جاری کیا عدالتوں میں جلد فیصلوں کے لئے درخواستیں دائرکریں گے، جس پر احتساب عدالت نے کیس کی سماعت 26 جون تک ملتوی کردی۔

بعد ازاں میڈیا سے گفتگومیں احسن اقبال نے کہا کہ نالائق اورنااہل حکمران مسلط ہیں پورا ملک کورونا کے رحکم کرم پرچھوڑ دیا، شوگرکمیشن رپورٹ میں سب ذمہ داران کے نام سامنے تھے، عمران خان کو کمیشن میں طلب نہیں کیا گیا، چینی کرپشن میں مجرم کوبچانے کیلئے ایف آئی آرنہیں کاٹی گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں