The news is by your side.

Advertisement

کورونا سے بچاؤ میں مدد دینے والا ہار

واشنگٹن: امریکی خلائی ادارے ناسا نے عالمی وبا کورونا وائرس سے بچاؤ میں مدد دینے والا انوکھا ہار تیار کر لیا، یہ ہار چہرے پر بار بار ہاتھ لگانے سے روکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی خلائی ادارے دی نیشنل ایروناٹکس اینڈ اسپیس ایڈمنسٹریشن (ناسا) کی جیٹ پروپلشن لیبارٹری کی جانب سے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے ایک ایسا ہار تیار کیا گیا ہے جو کہ آپ کو چہرے پر بار بار ہاتھ لگانے سے روکے گا۔

ہار کا نام پلس رکھا گیا ہے، اس ہار کی خاص بات یہ ہے کہ جس نے بھی یہ ہار پہن رکھا ہوگا وہ جیسے ہی اپنا ہاتھ چہرے کے قریب لے کر جائے گا تو یہ فوراً وائبریٹ ہونے لگے گا اور آپ کو فوراً یاد آجائے گا کہ چہرے پر ہاتھ نہیں لگانا۔

ناسا کا کہنا ہے کہ اس طرح سے اس ڈیوائس کا استعمال کرنے سے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے میں مدد ملے گی۔

مزید پڑھیں : ناسا کی جانب سے کرونا مریضوں کے لیے بڑی خوش خبری آ گئی

خیال رہے ماہرین کا کہنا ہے کہ چہرے پر بار بار ہاتھ لگانا کورونا وائرس جیسے انفیکشن کے پھیلنے کا سبب بن بنتا ہے، اس لئے چہرے کو چھونے سے روکنے کی بھی سختی سے تنبیہ کرنی چاہیے۔

اس سے قبل ناسا نے کرونا کے مریضوں کے لیے خاص طور پر جدید ٹیکنالوجی سے لیس وینٹی لیٹر تیار کیا تھا، جس سے کرونا کے تشویش ناک مریض کی جان بچانے میں زیادہ آسانی ہوگی۔

یہ جدید ترین وینٹی لیٹر عام وینٹی لیٹر سے جسامت میں مختصر ہے لیکن کرونا مریضوں کے لیے بہت کار آمد ہے، ناسا کے ترجمان کا کہنا تھا کہ یہ وینٹی لیٹر وائٹ ہائوس میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے سامنے معائنے کے لیے پیش کر دیا گیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں