The news is by your side.

Advertisement

فاسٹ بولر نسیم شاہ آسٹریلیا میں تاریخ رقم کرنے کے لیے پرعزم

برسبین: قومی ٹیم کے نوجوان فاسٹ بولر نسیم شاہ آسٹریلوی سرزمین پر تاریخ رقم کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔

تفصیلات کے مطابق قومی ٹیم کے ابھرتے ہوئے فاسٹ بولر نسیم شاہ آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹیسٹ میچ کھیلنے سے قبل ہی منفرد اعزاز اپنے نام کرلیں گے۔

رپورٹ کے مطابق 16 سالہ نسیم شاہ کینگروز کے خلاف پہلے ٹیسٹ میچ کھیلے تو وہ آسٹریلوی سرزمین پر ڈیبیو کرنے والے کم عمر ترین کھلاڑی بن جائیں گے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز شاہد ہاشمی کے مطابق نسیم شاہ ہمت، حوصلہ اور جنون سے سرشار ہیں، ان کی بولنگ اسپیڈ 140 سے زیادہ ہے، لائن اور لینتھ بھی بہترین ہے۔

نیوزی لینڈ کے لیجنڈری فاسٹ بولر شین بونڈ جیسے ایکشن سے بولنگ کرنے والے نسیم شاہ آسٹریلیا میں ڈیبیو کرنے والے کم عمر ترین بولرز ہوں گے۔

مزید پڑھیں: نسیم شاہ کا بولنگ ایکشن، خطرے کی گھنٹی بج گئی

نسیم شاہ نے آسٹریلیا اے کے خلاف شاندار بولنگ کرتے ہوئے دنیا بھر میں اپنی دھاک بٹھا چکے ہیں، ٹیسٹ کے نمبر ایک بیٹسمین اسٹیو اسمتھ بھی نسیم کی تعریف کیے بغیر نہ رہ سکے تھے۔

آسٹریلیا کے خلاف 21 نومبر بروز جمعرات سے شروع ہونے والے برسبین ٹیسٹ کے لیے نسیم شاہ پرفارم کرکے پاکستان کو میچ جتوانے کے لیے پرعزم ہیں۔

واضح رہے کہ چند روز قبل سابق فاسٹ بولر تنویر احمد کا کہنا تھا کہ نسیم شاہ بولنگ کراتے وقت اپنی دونوں ٹانگیں قینچی کی طرح باندھ لیتے ہیں جس کی وجہ سے انہیں ہپ اور بیک پرابلم کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے، کوچز کو چاہئے کہ ان کی بولنگ ایکشن پر توجہ دیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں