The news is by your side.

Advertisement

‘شبِ برات پر عوام کے قبرستان جانے پر پابندی ہوگی’

کراچی : وزیراطلاعات سندھ ناصرحسین شاہ کا کہنا ہے کہ شب برات پرعوام کےقبرستان جانےپرپابندی ہوگی، عوام گھروں میں رہ کر کورونا سے نجات کےلیےدعائیں مانگیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراطلاعات سندھ ناصرحسین شاہ نے شب برات کے حوالے سے اپنے پیغام میں کہا کہ شہری احتیاط کریں شب برات پرگھروں میں عبادات کریں، شب برات پرعوام کےقبرستان جانےپرپابندی ہوگی،وزیراطلاعات سندھ

وزیراطلاعات سندھ کا کہنا تھا کہ عوام سےگھروں میں عبادت کی تلقین کی جاتی ہے، عوام کوروناسےمحفوظ رکھنے کے مشکل فیصلےکیے اور علما کے متفقہ فیصلےکے بعد عوام سےشب برات پرگھروں میں رہنےکی اپیل ہے۔

ناصرحسین شاہ نے کہا کہ عوام گھروں میں رہ کرکوروناسےنجات کےلیےدعائیں مانگیں اور کوروناسےحفاظت اوراحتیاطی تدابیرپرسنجیدگی سےعمل کریں۔

یاد رہے صوبائی وزیر اطلاعات ناصر حسین شاہ نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’الیونتھ آور‘ میں گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا عوام سے درخواست ہے احتیاط کریں اور انفرادی عبادت کریں، زندگی میں کبھی ایسے حالات نہیں دیکھے، لوگوں کو محفوظ رکھنے کے لیے ایسے سخت اقدامات اٹھائے جارہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ طبی ماہرین بھی یہی رائے رکھتے ہیں کہ سماجی فاصلے رکھیں، صوبائی وزیر اطلاعات کا کہنا تھا کہ قبرستان بند ہوں گے لوگوں کو جمع ہونے نہیں دیا جائے گا۔

ناصر حسین شاہ نے کہا تھا کہ لوگ گھروں میں کرونا وبا سے چھٹکارے کے لیے بھی دعا کریں، آج وزیراعلیٰ سندھ خود دورے پر نکلے تھے اور حالات کا جائزہ لیا، مراد علی شاہ نے ہدایت کی کہ لاک ڈاؤن پر سختی سے عمل کیا جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں