The news is by your side.

Advertisement

پارلیمانی رہنماؤں کا اجلاس‘ قومی اسمبلی کی نشستیں برقرار رکھنے کا فیصلہ

سلام آباد: قومی اسمبلی کے پارلیمانی رہنماؤں کےاجلاس میں قومی اسمبلی کی272نشستیں برقراررکھنےکافیصلہ کیا گیا ہے‘ حلقہ بندیوں سےمتعلق کل تک فیصلہ کرلیاجائےگا۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی کے پارلیمانی رہنماؤں کا اجلاس جاری ہے ‘ اجلاس میں اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق کا کہنا ہے کہ حلقہ بندیوں سےمتعلق تمام جماعتوں سےمشاورت جاری ہے۔

انہوں نے کہا کہ حلقہ بندیوں میں توسیع آبادی کی بنیادپرکی جائےگی۔ نئی حلقہ بندیوں سےمتعلق الیکشن کمیشن کوزیادہ وقت دیناچاہتےہیں‘ حلقہ بندیوں سےمردم شماری کےمطابق نشستوں میں ردوبدل ہوگا۔

حلقہ بندیوں کے لیے مردم شماری کے نتائج جلد شائع کیے جائیں*

اجلاس سے متعلق گفتگو کرتے ہوئے ایاز صاد ق کاکہنا تھا کہ حلقہ بندیوں اوردیگرامورسےمتعلق ترامیم لائیں گے‘ قومی اسمبلی کی نشستوں کوآبادی کےلحاظ سےتقسیم کیاجائے گا۔ نئی حلقہ بندیوں سےقومی اسمبلی کی نشستیں نہیں بڑھیں گی۔

اسپیکر ایاز صادق کا کہنا تھا کہ قومی اسمبلی کااجلاس جمعرات کوہورہاہے‘ قومی اسمبلی اجلاس میں نئی حلقہ بندیوں پرقانون سازی ہوگی۔

عام انتخابات کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہان تھا کہ چاہتےہیں عام انتخابات بروقت ہوں‘ لہذا نئی حلقہ بندیوں سےمتعلق الیکشن کمیشن کوزیادہ وقت دیناچاہتےہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں