The news is by your side.

قومی کرکٹرز کی جانب سے ٹوئٹر پر عثمان وزیر کے لیے پیغامات

اسلام آباد: قومی کرکٹرز نے ورلڈ ٹائٹل فائٹ کے لیے عثمان وزیر کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیائے باکسنگ میں پاکستان کے لیے آج ایک تاریخی دن ہے، پروفیشنل باکسنگ میں پہلا ورلڈ ٹائٹل جیتنے کا عزم لیے انٹرنیشنل باکسر عثمان وزیر آج رنگ میں اتریں گے۔

قومی کرکٹرز شاداب خان، محمد حفیظ، سرفراز احمد، سہیل تنویر اور دیگر نے بھی عثمان وزیر کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا ہے۔

ورلڈ باکسنگ آرگنائزیشن کے تحت ہونے والی ورلڈ یوتھ ٹائٹل فائٹ آج تھائی لینڈ کے شہر بنکاک میں کھیلی جائے گی، جہاں قومی ہیرو تھائی لینڈ کے باکسر سومپوت سیسا سے مقابلہ کریں گے۔

قومی کرکٹ ٹیم کے نائب کپتان شاداب خان نے قومی باکسر کے لیے اپنے ٹویٹ میں لکھا ’’میرے بھائی عثمان وزیر کے لیے نیک تمنائیں، پاکستان کا سر فخر سے بلند کرو، پاکستان زندہ باد۔‘‘

سابق کپتان محمد حفیظ نے اپنے ٹویٹ میں باکسر عثمان وزیر کی کامیابی کے لیے گڈ لک کہتے ہوئے لکھا کہ ’’عثمان وزیر آپ پاکستان کا چہرہ ہیں، یہ ٹائٹل جیت کر پاکستان کا نام روشن کریں۔‘‘

سابق کپتان سرفراز احمد کو بھی عثمان وزیر کی جیت کا یقین ہے، اپنے ٹویٹ میں سرفراز احمد نے قوم کو قومی باکسر کی جیت کے لیے دعاؤں کی درخواست کی۔

معروف آل راؤنڈر سہیل تنویر، فاسٹ باؤلر موسیٰ خان، سلمان ارشاد اور اسامہ میر نے بھی اپنے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹس سے قومی باکسر عثمان وزیر کے لیے نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

قومی مایہ ناز باکسر عثمان وزیر کی یہ نویں پروفیشنل باکسنگ فائٹ ہوگی، جس میں اب تک وہ تمام مقابلوں میں کامیابی سے ہم کنار ہوئے ہیں۔ عثمان وزیر پاکستان کے پہلے باکسر ہیں جنھوں نے ڈبلیو بی او ورلڈ یوتھ ٹائٹل کے لیے کوالیفائی کیا ہے۔

عثمان وزیر نے اپنے ویڈیو پیغام میں کہا ہے کہ وہ اپنی زندگی کی سب سے بڑی فائٹ لڑنے کے لیے پُرجوش ہیں، یوتھ ورلڈ ٹائٹل فائٹ کے لیے کوالیفائی کرنا اعزاز ہے۔ انھوں نے کہا کہ وہ ورلڈ ٹائٹل جیت کر پاکستان کا نام روشن کرنا چاہتے ہیں۔

پاکستانی پروفیشنل باکسر نے قوم سے کامیابی کے لیے دعاؤں کی اپیل بھی کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں