The news is by your side.

Advertisement

33ویں نیشنل گیمز: پاکستان آرمی کی شاندار کارکردگی کا سلسلہ جاری

پشاور: 33ویں نیشنل گیمز میں پاکستان آرمی کی شاندار کارکردگی کا سلسلہ بدستور جاری ہے، رینکنگ میں 93 گولڈ میڈلز کے ساتھ سرفہرست آگئی۔

تفصیلات کے مطابق خیبرپختونخوا میں جاری نیشنل گیمز میں پاک آرمی کی 93 گولڈ، 72 سلور اور  43 برونز میڈلز کے ساتھ برتری برقرار ہے۔ واپڈا72گولڈ میڈلز کے ساتھ دوسرے جبکہ نیوی12  گولڈ، میڈلز کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔ ایکسپریس وے پر ہونے والی میراتھن ریس بھی پاک آرمی کے نام رہی۔

نیشنل گیمز میں کھیلے جانے والے تمام کیٹگریز میں پاکستان آرمی کی پوزیشن مستحکم ہے، کھلاڑی ہر مرحلے میں جان مرتے ہوئے نظر آرہے ہیں، آج ریس کے مقابلے میں بھی آرمی کے عزیررحمان نے200میٹر میں 20سال کا ریکارڈ توڑ دیا۔

عزیر رحمان نے 200 میٹر کا فاصلہ21.06سیکنڈ میں طے کرکے نیا ریکارڈ بنا دیا، 20 سال قبل اولمپئن مقصود نے 200 میٹر میں21.15سیکنڈ کا ریکارڈ بنایا تھا۔ عزیر رحمان کا اےآر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ ایونٹ جیتنے کی بھرپور تیاری کی، مستقبل میں بہتر کارکردگی کے لیے پرعزم ہوں۔

پشاور میں جاری قومی کھیلوں کے مقابلے میں پاکستان آرمی کے کھلاڑی حریف کو ٹف ٹائم دے رہے ہیں، جس کے باعث انہیں رینکنگ میں پہلی پوزیشن حاصل ہے، واپڈا دوسرے جبکہ پاکستان نیوی اس وقت تیسرے نمبر پر موجود ہے۔

33ویں نیشنل گیمز میں دلچسپ مقابلے جاری، پاکستان آرمی کی برتری

قومی کھیلوں کے شیڈول کے مطابق آج بھی مختلف کھیلوں میں مقابلے جاری ہیں جن میں ریس، باکسنگ، ٹینس، ویٹ لفٹنگ، ای سپورٹس، تھروبال اور جوڈوکراٹے شامل ہیں، نیشنل گیمز سولہ نومبر تک جاری رہیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں