سہیون دھماکا، قومی رہنماؤں کی بزدلانہ کارروائی پر مذمت، عزم جواں ہیں
The news is by your side.

Advertisement

قومی رہنماؤں کی بزدلانہ کارروائی پر مذمت، عزم جواں ہیں

اسلام آباد : وزیراعظم نواز شریف اور آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے سیہون واقعے کی مذمت کرتے ہوئے متاثرین کو ہر ممکن تعاون فراہم کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم نواز شریف نے لعل شہباز قلندر کی درگاہ پر خود کش دھماکے میں قیمتی جانوں کے نقصان پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ میرادل متاثرین کےساتھ دھڑکتا ہے جانتا ہوں کچھ دن انتہائی سخت اور افسوسناک رہے۔

،وزیراعظم نوازشریف نے کہا کہ ملک کےایک شہری پر بھی حملہ پوری قوم پر حملہ سمجھا جائے گا ہے اور اس عزم کا اعادہ کرتا ہوں کہ ملک کی حفاظت کے لیے آخری حد تک جاؤں گا۔

آرمی چیف جنرل قمر باجوہ نے خود کش دھماکے کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے متاثرین کی ہر ممکن تعاون فراہم کرنے کی ہدایات جاری کردی ہیں جس کے بعد حیدر آباد سی ایم ایچ میں زخمیوں کے لیے تمام انتظامات مکمل کر لیے گئے ہیں جب کہ آرمی ، رینجرز اور میڈیکل ٹیمیں امدادی کاموں کے لیے سیہون روانہ ہو چکی ہیں۔

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے لعل شہباز قلندر کے مزار پر خود کش دھماکے کو افسوسناک قرار دیتے ہوئے واقعہ کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے اور کہا کہ خواتین اور بچوں سمیت قیمتی جانوں کے نقصان پر دل گرفتہ ہوں۔

سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا کہ دہشت گرد، ان کے سرپرست ، منصوبہ ساز اور سہولت کار بچ نہیں پائیں گے انہوں نے حادثے کی مذمت کرتے ہوئے حکومت سندھ کو ہدایت کی ہے کہ اعلیٰ سطحی طور پر تحقیقات کرے کہ حفاظتی امور میں غفلت کیسے ہوئی؟ جب کہ پارٹی کے منتخب نمائندے، عہدیدار اور کارکنان کو فوری طور پر ہسپتالوں میں پہنچ کرخون کے عطیات دینے کی ہدایت دی۔

پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو نے درگاہ سیہون شریف پر خود کش دھماکے کو سندھ کی ثقافت، تاریخ اور تمدن پر حملہ قرار دیتے ہوئے متاثرین سے ہمدردی اور یکجہتی کا اظہارکیا اور حکومت سندھ کو ہدایات جاری کیں کہ جائے وقوعہ پر فوری ریسکیو آپریشن شروع کرکے زخمیوں کا بہتر علاج کیا جائے۔

وزیر اعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے لعل شہباز قلندر کے مزار پر خود کش حملے کو بزدلانہ کارروائی قرار دیتے ہوئے متاثرین کو ہر قسم کی امداد پہنچانے کی ہدایت جاری کردی ہیں اور جان بحق افراد کے اہل خانہ سے تعزیت کرتے ہوئے دلی ہمدردی کا اظہار کیا اور درجات کی بلندی کے لیے دعا کی۔

گورنر سندھ محمد زبیر نے واقعہ کی مذمت کرتے ہوئے آئی جی سندھ سے رپورٹ طلب کر لی ہے جب کہ قریبی اسپتالوں میں ایمرجنسی عائد کرنے کی ہدایت دیتے ہوئے متاثرین کو ہر قسم کی طبی امداد مہیا کرنے کی ضرورت ہر ذور دیا۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹرعلامہ طاہر القادری نے سہیون دھماکے کی سخت الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ایک ہفتے میں چاروں صوبوں میں دہشت گردی کی کارروائیاں کر کے دہشے گردوں نے واضح پپیغام دے دیا گیا ہے وہ کتنے مضبوط ہو چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں