The news is by your side.

Advertisement

نیشنل ٹی 20 کپ، ناردرن ایریاز اور بلوچستان نے فائنل کی ٹکٹ کنفرم کرلی

فیصل آباد: نیشنل ٹی 20 کپ کے سیمی فائنلز میں ناردرن ایریاز نے کے پی اور بلوچستان نے سدرن پنجاب کو شکست دے کر فائنل تک رسائی حاصل کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق نیشنل ٹی 20 کپ کے پہلے سیمی فائنل میچ میں نادرن نے کے پی کی ٹیم کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد 3 رنز سے شکست دے کر ٹورنامنٹ کے فائنل میں جگہ بنالی۔

فیصل آباد میں جاری ٹورنامنٹ کے پہلے سیمی فائنل میں ناردرن ایریاز نے کے پی کو جیت کے لیے 149 رنز کا ہدف دیا، افتخار احمد نے شاندار سنچری بنا کر ٹیم کو ہدف کے قریب تک پہنچایا لیکن کامیابی نہ دلاسکے۔

ناردرن ایریاز کے فاسٹ بولر حارث رؤف نے آخری اوور میں 8 رنزکا کامیاب دفاع کیا اور تین وکٹیں لے کر اپنی ٹیم کو فائنل میں انٹری دلادی۔

دوسرے سیمی فائنل میں بلوچستان نے سدرن پنجاب کو تین وکٹوں سے شکست دے کر فائنل کی ٹکٹ کنفرم کرلی، سدرن پنجاب نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے 173 رنز بنائے اور بلوچستان کو جیت کے لیے 174 رنز کا ہدف دیا۔

محمد حفیظ اور شعیب ملک نے بالترتیب 65 اور 64 رنز کی شاندار اننگز کھیلی، عمر صدیق 6، شان مسعود 10 اور عامر یامین 13 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

علی شفیق نے دو کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، عاکف جاوید، یاسر شاہ اور حسین طلعت نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

بلوچستان کی ٹیم نے 174 رنز کا ہدف آخری گیند پر حاصل کرلیا، عماد بٹ 14 گیندوں پر 29 رنز کی ناقابل شکست جارحانہ اننگز کھیلنے پر میچ کے بہترین کھلاڑی قرار پائے۔

ناردرن ایریاز اور بلوچستان کی ٹیمیں 24 اکتوبر کو نیشنل ٹی 20 کپ کے فائنل میں مدمقابل ہوں گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں