The news is by your side.

Advertisement

قومی ٹیم کراچی ٹیسٹ جیتنے کی پوزیشن میں ہے: سرفراز احمد

کراچی: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان سرفراز احمد کا کہنا ہے کہ 10 سال بعد پاکستان میں ٹیسٹ کرکٹ کی واپسی خوش آئند ہے، قومی ٹیم کراچی ٹیسٹ جیتنے کی پوزیشن میں آچکی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سرفراز احمد میچ دیکھنے نیشنل اسٹیڈیم کراچی پہنچ گئے ہیں، اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ اس وقت ٹیم کو بہت مس کررہا ہوں، پاکستان ٹیم کی پوزیشن اچھی ہے امید ہے جیتیں گے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کے سابق کپتانوں کو آنر کرنا پی سی بی کا خوش آئند اقدام ہے، میچ سے قبل تمام کھلاڑیوں سے ملاقات کی، ٹیم جیت کی پوزیشن میں ہے، قومی ٹیم نے ٹیسٹ میچ کے تیسرے روز سے اچھا کھیلا اور تمام کھلاڑیوں نے پرفارم کیا۔

خیال رہے کہ پاکستان اور سری لنکا کے درمیان دوسرے اور فیصلہ کن ٹیسٹ کا چوتھا روز ہے، قومی ٹیم نے میچ پر گرفت مضبوط کرلی، کھلاڑیوں نے رنز کے انبار لگا دیے۔ پاکستان نے 3 وکٹوں کے نقصان پر 540 رنز عبور کرلیے، شاہینوں کو مہمان ٹیم پر 400 سے زائد رنز کی برتری حاصل ہے، بابر اعظم اور محمد رضوان کریز پر موجود ہیں۔

فیصلہ کن ٹیسٹ کا چوتھا روز، قومی ٹیم کی پوزیشن مستحکم، رنز کے انبار

کراچی میں کھیلے جانے والے دوسرے ٹیسٹ کے تیسرے روز کھیل کے اختتام پر پاکستان نے 2 وکٹوں پر 395 رنز بنائے تھے، اظہر علی 57 اور بابر اعظم 22 رنز کے ساتھ کریز پر تھے۔ جبکہ اوپنر عابد علی 174 رنز کی شاندار اننگز کھیل کر اؤٹ ہوئے، شان مسعود نے بھی 135 رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں