کروڑوں دلوں کی دھڑکن’نوتن‘، گوگل کا خراجِ تحسین -
The news is by your side.

Advertisement

کروڑوں دلوں کی دھڑکن’نوتن‘، گوگل کا خراجِ تحسین

کراچی: بھارتی فلم انڈسٹری پر ماضی میں راج کرنے والی فطری اداکارہ نوتن کی 81 ویں سالگرہ پر انہیں زبردست خراج تحسین پیش کرتے ہوئےگوگل نے آج کا ڈوڈل ان کے نام کردیا۔

ماضی میں کروڑوں دلوں کی دھڑکن اداکارہ نوتن 4 جون 1936 کو بھارتی فلم انڈسٹری کے معروف اور اعلیٰ تعلیم یافتہ گھرانے میں پیدا ہوئیں‘ ان کا پورا نام نوتن سمرتھ تھا تاہم وہ فلموں میں صرف نوتن کے نام سے مشہور ہوئیں۔

سنہ 1950 میں محض 14 برس کی عمر میں اپنی والدہ شوبھنا کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ’ہماری بیٹی‘ سے نوتن نے اپنے فلمی کیرئیر کاآغاز کیا اور پھر 1952 میں مس انڈیا کا ٹائٹل جیتنے والی نوتن نے فلم ’پیئنگ گیسٹ‘ میں اداکار دیو آنند کے ساتھ یاد گار کردار نبھایا جس نے انہیں شہرت کی بلندیوں پر پہنچادیا، 1960 میں نوتن کا شمار فلم انڈسٹری کی صف اول کی اداکاراؤں میں کیا جانے لگا۔

چار دہائیوں تک فلم انڈسٹری پرراج کرنے والی نوتن نے 70 سے زائد فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے‘ ان کی کامیاب فلموں میں میں تلسی تیرے آنگن کی، دیوی، ساجن کی سہیلی، ملن‘،’بندنی، کرما، میری جنگ، نام، سجاتا اور اناڑی شامل ہیں۔ فلموں میں بہترین خدمات انجام دینے پر انہیں پدما شری اور فلم فیئر سمیت متعدد ایوارڈز سے بھی نوازا گیا۔

بھارتی فلم انڈسٹری پر کسی ملکہ کی طرح راج کرنے والی معصوم نقوش کی حامل اداکارہ نوتن 90 کی دہائی میں کینسر جیسے موذی مرض کا شکار ہوکر21 فروری 1991 کو انتقال کرگئی تھیں۔


نوتن پر فلمائے گئے لازوال فلمی گیت



اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں