The news is by your side.

Advertisement

پاک بحریہ جہاز رانی کی صنعت کےفروغ کے لیے تعاون کے عزم کا اعادہ کرتی ہے،نیول چیف

کراچی: پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی کا کہنا ہے کہ پاک بحریہ جہاز رانی کی صنعت کےفروغ کے لیے تعاون کے عزم کا اعادہ کرتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ میری ٹائم ڈے 2020 پر پاک بحریہ کے سربراہ نے اپنے پیغام میں کہا کہ سمندرکی اہمیت،تحفظ پرتوجہ مبذول کرانے کے لیے ورلڈ میری ٹائم ڈے منایاجاتا ہے۔

نیول چیف نے کہا کہ اس سال میری ٹائم کے عالمی دن کا موضوع مستحکم کرہ ارض کے لیے مستحکم جہاز رانی ہے،عالمی معیشت کا زیادہ انحصار جہاز رانی سے متعلقہ سرگرمیوں پر ہے۔انہوں نے کہا کہ قدرت نے پاکستان کو ایک ہزار کلومیٹر سے زائدساحلی پٹی سے نوازا ہے۔

ایڈمرل ظفر محمود عباسی کا کہنا تھا کہ پاک چین اقتصادی راہداری سے بھرپور استفادہ کے لیے بحری شعبے کی ترقی ناگزیر ہے،حکومت کی جانب سے 2020 کو بلیو اکانومی کا سال قرار دینا مثبت قدم ہے۔

پاک بحریہ کے سربراہ نے کہا کہ سمندری تحفظ کے روایتی،غیر روایتی چیلنجز کے ساتھ بڑھتی سمندری آلودگی ایک سنگین مسئلہ ہے، تمام ساحلی ممالک کی جانب سے مشترکہ کوششوں کی ضرورت ہے۔

نیول چیف کا کہنا تھا کہ ریجنل میری ٹائم سیکیورٹی پٹرول کے ذریعے سمندری تحفظ یقینی بنانےمیں کردار ادا کر رہی ہے،پاک بحریہ سمندری دفاع کےساتھ میری ٹائم شعبے سے متعلق آگاہی اور بلیو اکانومی کے فروغ کے لیے سرگرم ہے۔

ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے کہا کہ بندرگاہوں کی صفائی،سمندرمیں تیل کے رساؤ کی روک تھام کے لیے اہم کردار ہے،مینگرووز کی شجرکاری سمندری ماحولیاتی نظام کے تحفظ کے لیے پاک بحریہ کے اہم اقدامات ہیں۔

پاک بحریہ کے سربراہ نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ پاک بحریہ جہاز رانی کی صنعت کے فروغ کے لیے تعاون کے عزم کا اعادہ کرتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں