The news is by your side.

Advertisement

پاکستان امن پسند ملک ہے، ہمسایوں سے اچھے تعلقات کا خواہاں ہے، نیول چیف

لاہور: پاکستان نیوی کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے کہا ہے کہ پاکستان امن پسند ملک ہے، ہمسایوں سے اچھے تعلقات کا خواہاں ہے، مسلم ممالک کو باہمی اتحاد و یگانگت سے مسائل حل کرنا چاہئے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پاکستان نیوی وار کالج لاہور میں 47 ویں پی این اسٹاف کورس کانووکیشن سے خطاب کرتے ہوئے کیا، سربراہ پاک بحریہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی تقریب میں مہمان خصوصی تھے۔

ترجمان پاک بحریہ کے مطابق پاک بحریہ کے 44 آفیسرز نے ماسٹر ان وار اسٹڈیز کی ڈگریاں حاصل کیں، پاک آرمی اور فضائیہ کے چار، چار آفیسرز نے بھی ڈگریاں حاصل کیں۔

لاہور میں منعقدہ 47 ویں پی این اسٹاف کورس کانووکیشن کی تقریب میں گریجویٹنگ آفیسرز میں 16 دوست ممالک کے 28 غیر ملکی آفیسرز بھی شامل تھے۔

پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے ڈگری حاصل کرنے والے آفیسرز کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ گریجویٹنگ آفیسرز انتھک محنت کو اپنا شعار بنائیں، میری ٹائم صورتحال اور ٹیکنالوجی کی ترقی نے جنگی ہیت بدل دی ہے۔

مزید پڑھیں: پاک بحریہ ملکی دفاع کے لیے پُرعزم ہے، نیول چیف

واضح رہے کہ نیول چیف کا کہنا تھا کہ پاک بحریہ ملک کی سمندری سرحدوں کی حفاظت اور دفاع کے لیے ہر دم پُرعزم ہے، ہم ملکی سرحدوں کا ناقابل تسخیر دفاع کریں گے۔

نیول چیف کا کہنا تھا کہ بحرہند کے مشترکہ چیلنجز اور میری ٹائم سیکیورٹی کو مزید مضبوط بنانے کی ضرورت ہے، پاکستان نیوی ملکی میری ٹائم سرحدوں کے دفاع اور قومی سلامتی کے اثاثوں کی محافظ ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں