imran نواز لیگ کی کوشش ہے جمہوریت ڈی ریل ہو، عمران خان democracy
The news is by your side.

Advertisement

نوازلیگ کی کوشش ہے جمہوریت ڈی ریل ہو، عمران خان

اسلام آباد : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے کہا ہے کہ نواز لیگ کی کوشش ہے جمہوریت ڈی ریل ہو، میراجرم صرف دھاندلی کیخلاف بات کرناہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ایک نجی ٹی وی کو انٹرویو دیتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ احتساب عدالت میں جو کچھ ہوا اس سےجمہوریت کوشکست ہوئی، حکومت سپریم کورٹ کا فیصلہ نہیں مانتی،یہ جمہوریت نہیں، چیئرمین سینیٹ کو پتہ ہونا چاہیے یہ جمہوریت نہیں ہوتی۔

ان کا کہنا تھا کہ ملک میں کہیں بھی مجرم کو پارٹی سربراہ بنانےکیلئے بل پاس نہیں ہوتا، قوم کا پیسہ بچانےکی بجائے مجرموں کو بچایا گیا۔

پنجاب اسمبلی سپریم کورٹ کے فیصلے کےخلاف بل پاس کرتی ہے، میراجرم صرف دھاندلی کےخلاف بات کرناہے، مجرمہ کو40گاڑیوں کا پروٹوکول دیا گیا، دنیا میں کہیں مجرمہ کا استقبال کرنے وزیر نہیں جاتے۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ چیئرمین نیب کی تقرری سے متعلق مشاورت نہیں کی گئی، کیا شفاف الیکشن کی بات کرنادہشت گردی ہے۔

ہائیکورٹ الیکشن کمیشن میں پیش ہونے کا کہے گا تو پیش ہوجاؤں گا، مجھے نکالا تو یہ نہیں کہوں گا کہ مجھے کیوں نکالا؟ چیئرمین پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ شہبازشریف کے ڈراموں کاوقت ختم ہوچکا ہے، پنجاب میں تبدیلی کے نام پر پولیس کو ڈاکیا بناکر رکھ دیا گیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ نوازشریف اورزرداری ایک دوسرے کی وجہ سے بچے رہے، منی لانڈرنگ میں پکڑےجائیں توپیسہ فریزہوجاتا ہے، یہ دونوں اب تک مک مکا کرکے چلتے رہے،1970کے بعد سے ملک میں آج تک شفاف الیکشن نہیں ہوئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں