The news is by your side.

پشاور: نواز لیگ کے ایک اور ایم پی اے کی پی ٹی آئی میں شمولیت

پشاور : خیبرپختونخوا میں ن لیگ کی وکٹ گر گئی، ن لیگ کے ممبر صوبائی اسمبلی ارباب وسیم نے پی ٹی آئی میں باضابطہ شمولیت اختیار کرلی، اس بات کا اعلان انہوں نے وزیر اعلیٰ ہاؤس میں کیا۔

تفصیلات کے مطابق مختلف شخصیات کا نواز لیگ سے ناطہ توڑنے کا سلسلہ تاحال جاری ہے، صوبہ خیبر پختونخواہ سے نواز لیگ کے ممبر صوبائی اسمبلی ارباب محمد وسیم خان نے تحریک انصاف میں باقاعدہ شمولیت اختیار کرلی ہے۔

پی ٹی آئی کے سوشل میڈیا کے اکاؤنٹ پر جاری تفصیلات میں بھی اس بات کی تصدیق کردی گئی ہے، ارباب وسیم خان نے وزیراعلیٰ ہاؤس میں پرویز خٹک سے ملاقات کی اس موقع پر اسپیکر اسد قیصراور دیگر وزراء بھی موجود تھے۔

پارٹی میں شمولیت کا اعلان کرتے ہوئے ارباب وسیم نے کہا کہ مسلم لیگ ن نے عوامی مسائل کے حل کے لئے5سال میں کچھ نہیں کیا، یہ پاکستان مسلم لیگ نہیں بلکہ پنجاب مسلم لیگ ہے۔

مزید پڑھیں: ن لیگ میں‌ توڑ پھوڑ، ڈاکٹر رامیش کمار نے پارٹی چھوڑ دی، پی ٹی آئی میں‌ شامل

ارباب وسیم کا مزید کہنا تھا کہ ن لیگ نے میرے حلقے میں گیس کے منصوبوں پر بھی کام روک دیا تھا۔ واضح رہے کہ ارباب وسیم پی کے8سے ن لیگ کے ٹکٹ پر رکن صوبائی اسمبلی بنے تھے۔

مزید پڑھیں: ن لیگ کا حال ایم کیو ایم سے مختلف نہیں، کئی لیگی رہنما پی ٹی آئی میں شامل ہورہے ہیں: فواد چوہدری


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیاپر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں