The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف ملک دشمن طاقتوں کے ہاتھوں میں کھیل رہے ہیں: شیخ رشید

لاہور: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ نواز شریف ملک دشمن طاقتوں کے ہاتھوں میں کھیل رہے ہیں، یہ جو چاہیں کر لیں انہیں ان چیزوں سے کوئی پذیرائی نہیں ملے گی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کیا، شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نواز شریف آج کل خلائی مخلوق کی باتیں کر رہے ہیں، انہیں ان باتوں سے بھی پذیرائی نہیں ملے گی، شریف خاندان کی سیاست کا حال بہت برا دیکھ رہا ہوں، آئندہ انتخابات میں کوئی کردار نہیں ہوگا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ جو کچھ ہورہا ہے وہ غیر ذمہ دارانہ اور غیر مناسب ہے، غیر ملکی سازش کی جارہی ہے لیکن نواز شریف اور ان کا ٹولہ حالات کو نہیں سمجھ رہا، وہ ملک دشمن قوتوں کے ہاتھوں میں کھیل رہے ہیں۔

آئندہ الیکشن میں ن لیگ کا مقابلہ خلائی مخلوق کے ساتھ ہے، نوازشریف

خیال رہے کہ گذشتہ دنوں سابق وزیر اعظم نواز شریف نے کہا تھا کہ ن لیگ کا مقابلہ زرداری کے ساتھ ہے نہ عمران کے ساتھ بلکہ ہمارا مقابلہ خلائی مخلوق کے ساتھ ہے، اب پاکستان کی بدنصیبی کا 70 سالہ دور دوبارہ نہیں آئے گا، تحریک انصاف تو کوئی شے ہی کچھ نہیں ہے، یہ بلا لے کر نکلنے والے لوگ قوم سے مذاق کررہے ہیں۔

شریف خاندان کی سیاست ختم ہوگئی، چیف جسٹس جہاد کررہے ہیں، شیخ رشید

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ میں نے پچھلے 4 سال قوم کی خدمت کی اور ملک سے اندھیرے دور کئے، دہشت گردی کو ختم کیا کراچی کا امن بحال کیا، اس کے باوجود ہمارے ساتھ ایسا سلوک رواں رکھا جاتا ہے، اب ہم خلائی مخلوق سے مقابلہ کریں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں