نا اہل وزیراعظم نوازشریف لندن سے سعودی عرب پہنچ گئے -
The news is by your side.

Advertisement

نا اہل وزیراعظم نوازشریف لندن سے سعودی عرب پہنچ گئے

ریاض : نا اہل سابق وزیراعظم نوازشریف لندن سے سعودی عرب پہنچ گئے جہاں وہ دو روز قیام کے بعد پاکستان آئیں گے۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے سربراہ اور نااہل وزیراعظم نوازشریف لندن سے دو روزہ دورے پر سعودی عرب پہنچ گئے جہاں وہ جدہ میں مقیم اپنی والدہ سے ملاقات کرنے کے علاوہ ان کے ساتھ عمرہ ادا کرنے کے لیے مکہ مکرمہ جائیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ سابق وزیراعظم نوازشریف کے دو روزہ سعودی عرب کے دورے کے دوران ان کی اعلیٰ سعودی حکام سے اہم ملاقاتیں بھی متوقع ہیں۔

خیال رہے کہ نا اہل وزیراعظم کے شیڈول میں گزشتہ روز یہ تبدیلی کی گئی، اس سے قبل نوازشریف کا 24 اکتوبر کو پاکستان واپس پہنچنا طے تھا۔


پاکستان میں انصاف نہیں بلکہ انصاف کا خون ہو رہا ہے، نواز شریف


یاد رہے کہ گزشتہ دنوں لندن میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے سابق وزیراعظم نوازشریف نے سوال کیا تھا کہ کیا احتساب اس طرح ہوتا ہے؟ کیا آپ لوگوں کو احتساب ہوتا نظر آتا ہے ؟ یہ انصاف کا خون ہورہا ہے اور حقائق کو پیروں تلے روندا جارہا ہے۔

واضح رہے کہ سابق وزیراعظم نواز شریف اپنی اہلیہ کلثوم نواز کی عیادت کے لیے رواں ماہ 5 اکتوبر کو لندن روانہ ہوئے تھے، ان کی ٹکٹ پرواپسی کی تاریخ چارجنوری دو ہزاراٹھارہ لکھی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں