The news is by your side.

Advertisement

الیکشن میں ایک دن تو دُور، ایک گھنٹے کی بھی تاخیر نہیں ہونی چاہیے: نواز شریف

جھوٹا خان اور دیگر جماعتیں الیکشن میں شکست سے ڈرے ہوئے ہیں

چکوال: سابق وزیراعظم میاں نوازشریف نے کہا ہے کہ انھیں پاکستان کی خدمت کی سزا دی جارہی ہے، مگر عوام کے ووٹ اس فیصلے کو بدل سکتے ہیں.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے چکوال کے علاقے میانی میں ورکرز کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے کیا. ان کا کہنا تھا کہ انتخابات میں ایسی مہریں لگیں گی، جو ہمیشہ یاد رکھی جائیں گی.

انھوں نے کہا کہ نوازشریف آج 80 ویں پیشی بھگت کرآرہا ہے، اس کیا وجہ ہے؟ کیا نوازشریف پر لوڈشیڈنگ ختم کرنے کا مقدمہ ہے یا نوازشریف نے ملک سے دہشت گردی ختم کی، اس پرمقدمہ درج کیا گیا.

سابق وزیر اعظم نے کہا کہ بیٹے سے تنخواہ نہ لینے پر مجھے نکالا گیا اورمقدمہ درج کیا گیا، عوام مانتے ہیں کہ نوازشریف کے ساتھ ظلم وزیادتی ہورہی ہے.

انھوں نے کہا کہ اسپتال بنے، کالج بنے، یونیورسٹیاں بنیں، شہبازشریف کا شکریہ ادا کرو، کے پی کے لوگ عمران خان کو کوستے ہیں. جھوٹے خان نے کے پی میں کوئی کام نہیں کیا.

انتخابات میں ایسی مہریں لگیں گی، جوہمیشہ یاد رکھی جائیں گی

نواز شریف

انھوں نے کہا کہ سب جانتے ہیں کہ بلوچستان کی حکومت کا تختہ کس نے الٹا، بلوچستان اسمبلی میں انتخابات میں تاخیر کی قرارداد پاس کرائی گئی، بلوچستان حکومت کس کی زبان بول رہی ہے.

نوازشریف نے کہا کہ الیکشن میں ایک دن تو دور ایک گھنٹے کی بھی تاخیر نہیں ہونی چاہیے، عوام نے انتخابات میں تاخیر کی بلوچستان اسمبلی کی قرارداد کو مسترد کردیا.

انھوں نے کہا کہ جھوٹا خان اور دیگر جماعتیں الیکشن میں شکست سے ڈرے ہوئے ہیں، عوام الیکشن والے دن ن لیگ کو کامیاب کرائیں، ن لیگ کی کامیابی تک عوام گھروں میں واپس نہ جائیں.

انھو‌ں نے کہا کہ وزیراعظم اور وزیراعلیٰ پنجاب نے یومیہ منصوبوں کا افتتاح کیا، کے پی اور سندھ میں ایسے منصوبوں کا افتتاح نہیں ہورہا.

انھوں نے کہا کہ ہماری حکومت آئی تو انصاف کا بول بالا ہوگا، گھر کی دہلیر پر انصاف ملے گا، پچھلے 70 برس سے ووٹ کو عزت نہیں ملی، اب صرف نعرہ نہیں لگانا، ووٹ کو عزت مل کر رہے گی.


نوازشریف کوغدارکہنے والے اب اسد درانی کی کتاب پرکیا کہیں گے: مریم نواز


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں