The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی کا لانگ مارچ : نوازشریف نے ہنگامی اجلاس طلب کرلیا ، وزیراعظم کا لندن جانے کا امکان

لندن : مسلم لیگ ن کے قائد نوازشریف نے موجودہ معاشی اور سیاسی صورتحال اور پی ٹی آئی کے لانگ مارچ سے نمٹنے کیلئے لندن میں ہنگامی اجلاس طلب کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق ملک کی موجودہ معاشی اور سیاسی صورتحال کے پیش نظر مسلم لیگ ن کے قائد نوازشریف نے ن لیگ کی سینئر قیادت کا لندن میں ہنگامی اجلاس طلب کرلیا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ن لیگ کی سینئر قیادت لندن میں اجلاس کیلئے کل سے روانہ ہوگی، وزیراعظم شہبازشریف کا بھی اجلاس میں شرکت کیلئےلندن جانے کا امکان ہے۔

اجلاس میں پی ٹی آئی کے لانگ مارچ سے نمٹنے کیلئے حکمت عملی طے کی جائے گی اور اہم فیصلے متوقع ہے۔

بدنصیبی ہے کہ مفرور شخص لندن میں کابینہ کو طلب کررہا ہے، فواد چوہدری

اس حوالے سے سابق وفاقی وزیر فواد چوہدری نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ بدنصیبی ہے کہ مفرور شخص لندن میں کابینہ کو طلب کررہا ہے، یہ المیہ ہے کہ لندن میں بیٹھ کر پاکستان کے فیصلے کئے جارہے ہیں۔

فوادچوہدری کا کہنا تھا کہ نے لندن میں بیٹھ کر پاکستان کے فیصلے کرنے کی کوشش کی مذمت کرتے ہیں، پاکستان کے فیصلے پاکستان کےعوام کوکرنے چاہئیں ، اداروں کو بھی دیکھنا چاہیے کہ پاکستان میں کیا ماحول بن گیاہے، رات کو عدالتیں کھول کر جو کیا گیا اس لئے ایساماحول بنا۔

رہنما پی ٹی آئی نے مزید کہا کہ 35میں سے 24وزیر ضمانت اور آدھی کابینہ ای سی ایل پر ہے، نوازشریف کو واپس لاکر،جیل جانےسے بچانے کیلئے لائحہ عمل تیارکیاجارہاہے، ممکنہ طور پر یہ اجلاس نوازشریف کے مقدمات ختم کرنے کیلئے ہے۔

سابق وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ شہبازشریف خود عبوری ضمانت پر ہیں، ایف آئی اے خود کہہ رہی ہے لمبے عرصے تک ضمانت پر رہیں ،اعتراض نہیں، پراسیکیوشن کیس کو عدالتوں میں چلاتی ہے ، ملک میں مافیا سب سے مل ملاکر اقتدار میں آیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں