site
stats
پاکستان

روک سکو تو روک لو،ہماری حکومت ہی آئے گی، عمران خان

خانیوال: تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ مجرموں نےملک پر قبضہ کرلیا، پاکستان تبدیلی کیلئے جاگ چکاہے، روک سکو تو روک لو، ہماری حکومت آئے گی، نواز شریف کو ضیاء الحق نے چوسنی دے کر پالا تھا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے خانیوال میں پی ٹی آئی کے زیر اہتمام بہت بڑے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ باریاں لینے والےحکمرانوں نے ملک کو پستی کی طرف دھکیلا، دنیا کی بہترین ایئرلائن پی اےآئی کو تباہ کردیا گیا۔

مجرموں نےملک پرقبضہ کرلیا ہے، لیکن اب عوام نئے پاکستان کیلئے جاگ گئی ہے، عوام نے فیصلہ کرلیا ہے کہ اب ملک کو ایسےنہیں چلنے دیں گے، نوازشریف آپ مائنس ہو نہیں رہے بلکہ ہوچکے ہو۔

پنجاب میں دھند نہیں آلودگی ہے

عمران خان نے کہا کہ پاکستان کی تاریخ میں کبھی اس طرح کی دھند نہیں پڑی، پنجاب میں دھند نہیں آلودگی ہے اور
3لاکھ پاکستانی آلودگی سےمرتےہیں، آج تک کسی نے ملک کی ہوا صاف کرنے کیلئےکچھ کیا ہی نہیں، آلودگی سے صرف صحت نہیں فصلوں پربھی فرق پڑےگا۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی ملک کی پہلی جماعت ہوگی جوماحول کاصاف کرے گی، ماحولیاتی آلودگی کے خاتمے کیلئے ہم نے خیبرپختونخوامیں ایک ارب 18کروڑدرخت اگائےہیں، یہ درخت ووٹوں کیلئےنہیں بلکہ آئندہ آنے والی نسلوں کیلئےاگائے گئے ہیں، روک سکو تو روک لو،ہماری حکومت ہی آئے گی۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان جیسی خوبصورتی پوری دنیا میں کہیں نہیں دیکھی، اللہ نےپاکستان کوبہت سی نعمتوں سےنوازاہے، اللہ نےپاکستان کو12موسم دیئےہیں، خیبرپختونخوا میں 4نئی وادیاں ڈھونڈی ہیں۔

شاہد خاقان عباسی جیسا بزدل وزیراعظم نہیں دیکھا

عمران خان نے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ شاہدخاقان عباسی! ملک کوقرضوں میں دھکیل رہےہو، آپ جیسا کمزور اور بزدل وزیراعظم نہیں دیکھا،نوازشریف! آپ کوسپریم کورٹ نےمائنس کردیا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ شاہد خاقان عباسی تھوڑی غیرت دکھاؤ، یہ قوم بکنے والی نہیں ہے، تم نےشوکت عزیز کا بھی ریکارڈ توڑدیا، شاہد خاقان عباسی نااہل وزیراعظم کےقدموں میں گرے ہوئےہیں، تھوڑی سی دلیری دکھائیں۔

نوازشریف کو ضیاءالحق نےچوسنی دے کر پالاتھا

عمران خان کا مزید کہنا تھا کہ عدلیہ نے سابق وزیر اعظم کے خلاف میرٹ پرفیصلہ دیا ہے، نوازشریف کو ضیاءالحق نےچوسنی دے کر پالاتھا، نوازشریف ماضی میں پیسے لے کر حکومتیں گراتے تھے، نوازشریف نےفاروق لغاری سے مل کربینظیر کی حکومت گرائی، نوازشریف! سن لو آپ کے خلاف سازش نہیں یہ اللہ کی پکڑہے، تمہاری سیاست کی قبر کھودی جاچکی ہے۔

میرا وعدہ ہے ملک میں سرمایہ کاری لیکرآؤں گا

انہوں نے کہا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک کاسب سےبڑااثاثہ ہیں، وہ اپناسرمایہ پاکستان لیکر آگئےتو سب خوشحال ہوجائیں گے، بیرون ملک مقیم پاکستانی اپنا سرمایہ کرپشن کی وجہ سے پاکستان نہیں لاتے، میرا وعدہ ہے ملک میں سرمایہ کاری لیکرآؤں گا۔

انہوں نے کہا کہ ملک میں اتناپیسہ اکھٹا کروں گا کہ قرضہ نہ لینا پڑے اور وہ پیسہ عوام پر خرچ کریں گے، اقتدار ملا تو مخالفین کے خلاف انتقامی کارروائی نہیں کریں گے۔

اقلیتی برادری سےبھارت جیساسلوک نہیں کیا جائے گا، اقلیتوں کو برابرکے حقوق دیں گے۔ وہ وقت بھی آئے گا جب دبئی اور دیگر ممالک سے لوگ یہاں روزگار کیلئےآئیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top