The news is by your side.

Advertisement

عدالتی فیصلے سے ثابت ہوگیا نواز شریف کرپشن کے گاڈ فادر ہیں، خرم شیر زمان

کراچی: تحریک انصاف کراچی ڈویژن کے صدر اور رکن سندھ اسمبلی خرم شیر زمان نے کہا ہے کہ عدالتی فیصلے سے ثابت ہوگیا کہ نواز شریف کرپشن کے گاڈ فادر ہیں۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے رہنما خرم شیر زمان نے کہا کہ پی ٹی آئی کا پہلا مقصد ملک سے کرپشن کا خاتمہ ہے، وزیراعظم عمران خان کی کرپشن کے خلاف جنگ تیزی سے جاری ہے۔

خرم شیر زمان نے کہا کہ ملک کو نقصان پہنچانے والے ہر شخص کا احتساب ہوگا، احتساب کا آغاز نواز شریف سے ہوچکا ہے، کرپشن کے گاڈ فادر نواز شریف کے بعد اب گاڈ فادر زرداری کی باری ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ جلد ہی پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری بھی اڈیالہ کی سلاخوں کے پیچھے ہوں گے۔

یہ پڑھیں: اداروں نے بڑے مگر مچھوں کے احتساب کا فیصلہ کرلیا، خرم شیر زمان

واضح رہے کہ چند روز قبل خرم شیر زمان کا کہنا تھا کہ نیب آزاد ادارے کی حیثیت سے کام کررہا ہے، اداروں نے بڑے مگرمچھوں کے احتساب کا فیصلہ کرلیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پی پی اور مسلم لیگ ن کا دہرا معیار قابل قبول نہیں ہے، تحریک انصاف کی حکومت کا جرم صرف یہ ہے کہ ہم نے کرپشن کرنے والے شخص کو کرپٹ ہی بولا کیونکہ عوام نے ہمیں کرپشن کے خاتمے اور اداروں کو آزاد کرنے کا مینڈیٹ دیا ہے۔

مزید پڑھیں: العزیزیہ ریفرنس: نوازشریف کو سات سال قید کی سزا، کمرہ عدالت سے گرفتار

یاد رہے کہ آج احتساب عدالت کے معزز جج ارشد ملک نے سابق وزیراعظم نواز شریف کے خلاف العزیزیہ اسٹیل ملز اور فلیگ شپ ریفرنسز کا مختصر فیصلہ سنایا، انہیں فلیگ شپ ریفرنس میں بری کیا گیا ہے جبکہ العزیزیہ میں سات سال قید کی سزا سنائی گئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں