site
stats
اہم ترین

ڈاکٹرز سے اجازت ملتے ہی آپ کے درمیان ہوں گا، نوازشریف

لندن: وزیراعظم پاکستان میاں محمد نوازشریف نے کہا ہے کہ ڈاکٹروں کی طرف سےحتمی اجازت ملتے ہی میں انشاء اللہ بہت جلد آپ کے درمیان موجود ہوں گا ۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم پاکستان میاں محمد نوازشریف نے کارکنان کے نام اپنے ایک خصوصی پیغام میں کہا ہے کہ ’’میرے علم میں یہ بات آئی ہے کہ آپ لوگ اپنی والہانہ محبت کا اظہار کرنے کے لئے میری وطن واپسی کے موقع پرایک بڑے استقبالیہ پرگرام کی تیاریاں کررہے ہیں؟‘‘۔

وزیر اعظم نے مزید کہا ہے کہ ’’آپ میرے استقبال کیلئے کوئی خصوصی اہتمام نہ کریں، بس میری صحت کے لئے دعا کریں تاکہ میں جلد صحت یاب ہو کر اپنے ملک واپس آکر ملک و قوم کی خدمت کرسکوں‘‘۔

میاں محمد نوازشریف نے کہا کہ ’’میرے آپریشن کے وقت بھی پوری قوم نے محبت اور خلوص کے ساتھ دعائیں کیں جو میرے لیے کسی اعزاز سے کم نہیں ہے، انہی دعاؤں کی قبولیت اور اللہ تعالیٰ کے فضل و کرم سے میرے حساس آپریشن کا مرحلہ بخیرو خوبی مکمل ہوا اوراب میں تندرست ہورہا ہوں۔

سربراہ مسلم لیگ ن نے کہا کہ کارکنوں کی محبت میرے لیے بہت بڑا اثاثہ ہے، اسی سے مجھے وطن عزیز کی خدمت کا عزم اور توانائی حاصل ہوتی ہے۔

واضح رہے گزشتہ ماہ نوازشریف کو ان کی خراب رپورٹس آنے کے بعد معالجین کی جانب سے اوپن ہارٹ سرجری کا مشورہ دیا گیا تھا، جس کے بعد شریف برادران کے اہل خانہ نے لندن نے نجی اسپتال میں ان کی اوپن ہارٹ سرجری کروائی تھی، اسپتال سے چھٹی ہونے کے بعد میاں محمد نوازشریف لندن میں اپنے صاحبزادے کی رہائش گاہ پرمقیم ہیں۔

گزشتہ دنوں میڈیا پر وزیراعظم میاں محمد نوازشریف کی مارکیٹ میں خریداری کرتے ہوئے ویڈیو منظر عام پر آئی تھی، جس میں وہ کافی صحت مند نظر آرہے تھے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top